2018-08-22 11:50

Aštuonios iš dešimties didžiausių radijo stočių fiksuoja šuolį į viršų

„Kantar TNS“ statistika rodo, kad radijo stotys per 7 šių metų mėnesius, palyginti su pernai tuo pačiu metu, transliavo 17% daugiau reklamos sekundžių. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Kantar TNS“ statistika rodo, kad radijo stotys per 7 šių metų mėnesius, palyginti su pernai tuo pačiu metu, transliavo 17% daugiau reklamos sekundžių. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Didžiausią rinkos pyrago dalį 2017 m. atsiriekė M-1 grupei priklausančios stotys, sparčiausią šuolį demonstravo Žinių radijas. Šių metų radijo stočių iššūkis – didinti pardavimus, kai televizijos ir interneto portalai dėl draudimų neteko alkoholio reklamos ir stengiasi bet kokia kaina išlaikyti apimtį.

Pagal pardavimo pajamas pirmoje pozicijoje gerokai atsiplėšusi į priekį nuo konkurentų rikiuojasi M-1 grupė, jungianti stotis M-1 ir „M-1 Plius“. Grupės apyvarta, rodo VŽ analizė, 2017 m. ūgtelėjo beveik dešimtadaliu, iki 3,5 mln. Eur. Antroje vietoje pagal pardavimus – taip pat grupei priklausanti radijo stotis „Lietus“ (UAB „Ultra Vires“). Jos apyvarta išaugo beveik 17%, iki 949.000 Eur. Abi šios bendrovės tarp sektoriaus įmonių išsiskiria aukštesniais pelningumo rodikliais ir didesniais mokamais atlyginimais.

Rūta Grušnienė, M-1 generalinė direktorė, teigia, kad pirmasis šių metų pusmetis staigmenų nepateikė, 2018 m. planus jungiamos įmonės vykdo.

52795
130817
52791