Į Lietuvą žengia naujasis „Maserati“ kūrinys – „Grecale“

Reklama publikuota: 2022-07-25
svg svg

Elegancija, našumas, naujovės ir universalumas. Prisimindami savo praeitį ir turėdami aiškią ateities viziją, „Maserati“ pristato kultinio „Trišakio“ prekės ženklo papildymą – „Maserati Grecale“ visureigį, kurį jau nuo kovo mėnesio galima išvysti ir užsisakyti „Maserati“ salone Vilniuje.

„Pastebime, kad vis sparčiau plečiantis automobilių rinkai, vairuotojai vis dažniau atsigręžia į italų prekės ženklą. „Grecale“ premjera taip pat žymi naują „Maserati Vilnius“ etapą ir kartu ta proga pristato automobilį visose trejose Baltijos šalyse. O Latvijoje ir Estijoje naujojo modelio pristatymas sutaps  ir su „Maserati“ salonų atidarymu“, – pasakoja „Maserati Vilnius“ vadovė Evelina Avina.

„Grecale“ – naujasis visureigis, kuris kasdienį gyvenimą padarys išskirtinį. Tai italų prekės ženklo stilius –  tobula, drąsi avangardo ir aistros, naujovių ir nesenstančio dizaino sintezė. 

„Visureigis, kurį galima vairuoti bet kada, bet kur ir bet kam, kad kelionės taptų kažkuo nepaprastu. Automobilio kaina siekia nuo 75 736 eurų. O tai yra viena geriausių kainų lyginant su kitų automobilių gamintojų naujausiais modeliais. „Maserati“ iš viso per metus pagamina 44 tūkst. automobilių, iš kurių jau daugiau nei pusę – 24 tūkst. bus būtent „Grecale“ modelis. O tai jau daug pasako apie šį naują automobilio modelį“, – sako E. Avina.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Pirmuosius „Grecale“ automobilius jau galima užsisakyti nuo šių metų kovo mėnesio. Užsakymo trukmė yra iki pusės metų, o tai šių dienų kontekste – itin trumpas terminas.

Prabanga ir technologijos

„Grecale“ – tai automobilis, kurio „Maserati“ gamoje reikėjo jau beveik dešimtmetį. Mažų prabangių visureigių sektoriuje jis siūlo kažką šiek tiek kitokio, ir vien to pakaks, kad kai kurie jį įsigytų.

„Maserati“ gerbėjai neabejotinai prisimena pirmąjį jų įsiveržimą į visureigių lenktynes – „Maserati Levante“. Kaip ir „Levante“, naujasis „Grecale“ taip pat siūlomas kaip „GT“, „Modena“ ir galingi „Trofeo“ modeliai – kiekviena iteracija reiškia padidėjusią automobilio variklio galią. „Grecale“ taip pat netrukus bus galima įsigyti ir visiškai elektrinę versiją, pavadintą „Folgore“.

embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/1588?placement=

„Inžinieriai kurdami „Grecale“, pirmenybę teikė į technologijas orientuotai vairavimo patirčiai, kad derėtų su prabangia oda, anglies pluoštu ir kitomis aukščiausios kokybės medžiagomis, kuriomis padengtas interjeras“, – apie naująjį „Maserati“ automobilį pasakoja „Maserati“ Baltijos šalių pardavimų vadovas Karolis Neimantas.

Du didžiuliai lietimui jautrūs ekranai sudaro informacijos ir pramogų bei klimato kontrolės centrinę dalį, o mechaniniai pavarų perjungimo mygtukai dalina 12,3 colio ekraną viršuje ir 8,8 colio ekraną apačioje Naudodami Maserati Intelligent Assistant (MIA), pritaikyta naudoti su „Android auto“ ir „Apple car play“ sistemomis, galima pasiekti daugybę valdiklių dideliame 12.3 colių ekrane: navigaciją, mediją, važiavimo režimus, automobilio nustatymus, programas ir kt.

Unikalus dizainas

E. Avina pasakoja, kad „Grecale“ dizainas dar labiau išryškina naują „Maserati“ ženklą, kuris nuo MC20 modelio puošia visus naujus modelius. Automobilio priekis išsiskiria žemai esančiomis ir išraiškingomis grotelėmis. „Grecale“ profilyje aiškus kontrastas tarp linijų grynumo ir techniškumo, o kiekvienas ryškiausias komponentas turi anglies pluošto elementus.

Tuo tarpu galinių žibintų bumerango formą įkvėpė Giugiaro kurtas 3200 GT modelio dizainas. Jie sukuria tokį siluetą, pagal kurį „Grecale“ tampa panašus į sportinį kupe modelį.

Viduje centrine dizaino ir technologijų figūra – tradicinis „Maserati“ prietaisų skydelis. Pirmąkart gamintojo istorijoje jis yra visiškai skaitmeninis, todėl automobilis tampa novatorišku pagalbininku, kurį galima valdyti balsu.

Erdvus salonas

Įlipę į vidų, galima mėgautis geriausiomis šildomomis ir oru vėsinamomis sėdynėmis su „Trišakio“ įspaudu ant galvos atramos, geriausia oda ir maloniai prigludusiais atlošais – tai fantastiška vieta mėgautis bet kokia kelione, kad ir kokia ilga ji būtų.

Žvelgiant į dangų, pasirenkamas stoglangis, kuris yra standartinė „Trofeo“ modelio įranga, suteikia šviesų ir erdvų saloną, puikiai tinkantį tiek saulėtomis, tiek lietingomis dienomis.

„Grecale“ galima pasirinkti 5 važiavimo režimus: Comfort, GT, Sport, Corsa (tik Trofeo) ir Off-Road, kurių kiekvienas pasižymi savitomis savybėmis, galinčiomis visiškai pakeisti automobilio pojūtį ir atskleisti visą jo potencialą. Galiausiai, mažiausias ekranas, skaitmeninis „Maserati“ laikrodis, pagrindinis dizaino elementas, buvo šiuolaikiškai pakeistas, o jo ciferblatai dabar pritaikomi, kad dar labiau individualizuotų naująjį automobilį.

Nuo liepos 21 dienos, „Grecale“ galima išvysti „Maserati Vilnius“ namuose Konstitucijos pr. 21b, Vilniuje.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
Į Lietuvą žengia naujasis „Maserati“ kūrinys – „Grecale“ Verslo tribūna

Elegancija, našumas, naujovės ir universalumas. Prisimindami savo praeitį ir turėdami aiškią ateities viziją,...

„Maserati“ – prekės ženklas, kuris turi aiškią viziją Verslo tribūna

Išskirtinis dizainas, interjeras, nuoseklumas bei atkaklumas – tai „Maserati“ prekės ženklas. Prieš daugiau...

„Maserati MC20 Cielo“ nukels vairuotojus į visiškai kitą pasaulį Verslo tribūna 2

Pernai „Maserati“ Lietuvoje pristatė savo sportiškiausią modelį MC20, o dabar gamintojas atskleidžia...

MC20 Cielo: pristatome naujojo Maserati spyder vardą Verslo tribūna

Modena, 2022 m. gegužės 16 d. – Maserati jau pasiruošė dar vieno naujo modelio pristatymui: tai visiškai...

„Maserati“ „Rolex Monte-Carlo Masters 2022“ turnyre Verslo tribūna 1

Modena, Balandžio 8, 2022 – „Maserati“ remia „Rolex Monte-Carlo Masters“ turnyrą: nuo balandžio 9 iki 17...

„Maserati“ jungiasi prie „ROKiT Venturi Racing“ komandos ir lenktyniaus „ABB FIA Formula E“ Pasaulio Čempionate Verslo tribūna

„Maserati“ grįžta į trasą debiutui 9-ajame „ABB FIA Formula E“ pasaulio čempionato sezone kartu su „ROKiT...

„Maserati Vilnius“ tapo menininkės Agnės Kišonaitės parodos „Įsikūnijimas“ mecenatais Verslo tribūna

Kovo 26 dieną Trakų Vokės dvare Agnė Kišonaitė atidarė savo tapybos ir meno instaliacijų parodą...

Naujasis „Maserati Grecale“ ryškiai pakeis gamintojo istoriją Verslo tribūna

Modena, 2022 m. kovo 22 d., – „Maserati“ pristato savo naujausią SUV modelį – „Grecale“. Jame tobulai tobulai...

„Maserati“ papasakojo, kada visi jų modeliai bus elektriniai: sieks tapti segmento lyderiais Verslo tribūna

Modena, kovo 17 d., – Kompanija skelbia apie savo planą „Maserati Folgore“, pagal kurį planuoja išplėsti savo...

„Maserati Bora“ – 8 dešimtmečio drąsa ir laikui nepavaldžios tradicijos Verslo tribūna

Praėjusių metų pabaigoje „Maserati Vilnius“ atstovybėje pristatytas „Maserati MC20“ žymi labai svarbų etapą...

„Maserati MC20“ – vienintelis naujas superautomobilis Lietuvoje Verslo tribūna 2

Egzotiška išvaizda, už kelių šimtų metrų girdimas agresyvus gausmas ir lenktynių trasos verta dinamika.

„Maserati“ grįžta į lenktynes su kibirkštėle Verslo tribūna

Po ilgos pertraukos „Maserati“ grįžta į didįjį automobilių sportą ir taps pirmuoju Italijos gamintoju...

Pirmasis „Maserati Ghibli“ – naujos dizaino kalbos ir brutalaus sportiškumo mišinys Verslo tribūna

2013 metais pasirodęs „Maserati Ghibli“ gerokai atnaujino visą gamintojo gamą. Vėliau jis tapo pirmuoju...

Trys nauji „Maserati“ stiliai Verslo tribūna 1

Net jei ir nesate automobilių entuziastas, vis tiek išgirdę „Maserati“ pavadinimą pagalvojate apie stipriai...

Svarbiausia „Maserati“ premjera Lietuvoje – naujos eros MC20 modelis Verslo tribūna

„Maserati MC20“ – naujausias ir vienas įspūdingiausių gamintojo modelių. Jis žymi visiškai naują ir drąsią...

„Maserati“ vairavimo akademija – kvapą gniaužianti patirtis Verslo tribūna

Nuo pat „Maserati“ įsikūrimo prieš daugiau nei šimtmetį tikslas buvo toks pat – į rafinuotus ir prabangius...

„Maserati Levante Hybrid“: hibridinė ateitis pagal italus Verslo tribūna 4

„Maserati“ istorija prasideda nuo to, kai gamintojas nusprendė lenktynių trasoms skirtus variklius montuoti į...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku