Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-10-24 05:45
RĖMIMAS
2025-10-24 04:00
2025-10-23 05:45
2025-10-22 05:45
2025-10-20 05:45
RĖMIMAS
2025-10-20 05:00
2025-10-18 14:46
2025-10-17 05:45
RĖMIMAS
2025-10-15 04:00
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Latviai realistai, protingi
Ten 50 % ruZZų, o jiems taisyklės negalioja...
Matyt reik sugalvoti kažkokį žymėjimo-KET sprendimą.
Kiekvienas pastatas, prie kurio gali tekti privažiuoti prekes pristatančiam transportui, privalo turėti tam skirtas ir atitinkamai pažymėtas vietas, dar žinomas kaip 'drop off'. Ne ant šaligatvių ar viešojo transporto stotelėse. Nėra vietos - nėra pristatymo. Sunkesniais eismo atvejais - senamiestis, siauri įvažiavimai ir pan, tokias vietas verslas gali nuomotis iš savivaldybės. KET galioja visiems vienodai.
Čia kokiose utopijose gyvenate? Kas įrengs? Kas finansuos? Projektai, leidimai ir t.t. O jei užstato gyventojas ir svečias? Kas tada? Kviesti policiją - bausti? Kiek laiko? Problemą reikia spręsti, o ne KET punktais kalbėti. Patys kuriame taisykles, galima pasikoreguoti, kad būtų patogu visiems. Dialogo trūksta ir šiek tiek empatijos.
Čia kokiose utopijose gyvenate? Kas įrengs? Kas finansuos? Projektai, leidimai ir t.t. O jei užstato gyventojas ir svečias? Kas tada? Kviesti policiją - bausti? Kiek laiko? Problemą reikia spręsti, o ne KET punktais kalbėti. Patys kuriame taisykles, galima pasikoreguoti, kad būtų patogu visiems. Dialogo trūksta ir šiek tiek empatijos.
Čia kokiose utopijose gyvenate? Kas įrengs? Kas finansuos? Projektai, leidimai ir t.t. O jeigu vietą užstato gyventojas ir svečias? Kas tada? Kviesti policiją - bausti? Kiek laiko? Problemą reikia spręsti, o ne KET punktais kalbėti. Patys kuriame taisykles, galima pasikoreguoti, kad būtų patogu visiems. Dialogo trūksta ir šiek tiek empatijos.
Galima paimti kitų šalių praktikas, kur prekių pristatymas į senamiestį vyksta tik tam tikromis valandomis, pvz, 04:00-07:00, tuo metu leidžiama sustoti gatvėse ir iškrauti prekes. Kitu metu net draudžiama įvažiuoti motoriniu tarnsportu. Ir tai veikia kuo puikiausiai.
Nemaišykite siuntų pristatymo su prekėmis. Jūs rašote apie prekių į parduotuves ar kitas įstaigas pristatymą nustatytomis valandomis (dažniausiai beje iki 9 val.), kas daugelyje Europoas šalių praktikuojama. tuo tarpu siuntas vežioja visą dieną visame pasaulyje. Tiesiog kai kur parenkamas atitinkamas transportas. Pas mus gi su tuo pačiu autobusu nori ir europaletę iki durų atvežti, ir voką. Iš kitos pusės, ir patys dviratininkai turėtų turėti bent kažkokį supratimą. Ar ta koja nukris, jei lanku apvažiuosi tą mašiną, sustojusią max 3 min.? Juk ten galimai veža naują dviračio rankenėlę tokiam pačiam viskuo pasipiktinusiam dviratininkui. Nekalbu apie tuos nevispročius, kur vos ne įėjimo į pastatą duris užremia su mašina. Bet tokių yra visur, ir su automobiliais, ir su dvirčiais. Tik išraiškos forma skiriasi.
Kodel mums reiktu i ryga ligiuotis?
Loginis mąstymas, sąmoningumas, protingumo principo suvokimas, mokėjimas analizuoti situaciją, empatiškumas ir gebėjimas priimti teisingus sprendimus - dalykai, kuriais nepasižymi Viešosios tvarkos specialistai, patarėjai, vadovai. Kai akivaizdu, kad specialiųjų tarnybų, kurjerių, taksi, saugos tarnybų ir pan. automobiliai pastatomi draudžiamose vietose iš būtinybės, o ne dėl pramogos, jie negeba adekvačiai vertinti situacijos ir prilygina jų vairuotojus kelių ereliams / chuliganams. Policijos pareigūnai tokiais atvejais dažniausiai adekvatesni ir sąmoningesni, matydami atliekamus darbus dažniausiai pasisveikina ir nekreipia dėmesio į nežymius KET pažeidimus, nes akivaizdu, kad tai aptarnaujantysis transportas.
Nuo kada KET ženklas 333 ar 332 negalioja iškraunant prekes? https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.203613
Tai Rygoje totalus bardakas, tai reikia ir pas mus? Delyje pakelėje verčia šiukšles, tai gal ir Vilniui reikia perimti praktiką? O tai, kad pastoviai kurjeriai blokuoja praėjimus versdami pesčiuosius ir dviratininkus eiti į važiuojamąją dalį, gadinamos vejos, pesčiųjų takai, skaldomos pesčiųjų takų plytelės (nepritaikytos motoriniam transportui), apgadinami stulpai, kuoliukai ir t.t. (prie ofiso vien per pastaruosius metus kurjeriai sugebėjo 2 kartus įvažiuoti į apšvietimo stulpą ir aišku pasiplovė). Neskaitant kitų nuolatinių KET pažeidimų dė; kurių sukeliamos avarijos, sutrikdoma sveikata, sudaromi kamščiai. Tai čia viskas ok, pelnas mūsų, o nuostolius tegu dengia mokesčių mokėtojai. Už tvarkingą paslaugos teikimą ir įstatymų laikymąsį yra atsagingas pats verslas. Nesugebi teikti paslaugos nepažeisdamas įstatymų - kabini spyną. Juokingiausia, kad daugumą pažeidimų galima išgyvendinti skyrus papildomą minutę parkavimui ir pavežus prekes tolėliau karučiu kaip tai daro kitur. Šitas mekenimas turi baigtis. Turėjo šansą savireguliacijai - nieko nedarė. Miestai atrodo kaip bomžynai. Ypač senų daugiabučių kiemai - išarti mėšlynai. Bet ko čia bausti ir prižiūrėti tvarką, kaip normaliame meiste, juk mašina yra šventa karvė ir galvojama, kad miestas, o ne jos savininkas turi ja rūpintis. Ne veltui Vilnius ir Ryga yra šia prasme visos ES dugnas, net Bukarešte ar Sofijoje tokių kiaulynų nerasi. Ir nėra jokios paslapties, kad pačios įmonės yra sukūrusios sitemas skatinančias vairuotojus daryti pažeidimus. Tad tegu mažiau mekena.