Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2024-12-17 15:02

P. Makarevičius apie nesėkmių svetur planavimą: esame susimovę 16-a kartų

Pijus Makarevičius, UAB „Furniture1“ vadovas ir bendraturtis, konferencijoje „Gazelė 2024“. Ryčio Galadausko (VŽ) nuotr.
Pijus Makarevičius, UAB „Furniture1“ vadovas ir bendraturtis, konferencijoje „Gazelė 2024“. Ryčio Galadausko (VŽ) nuotr.
Pijus Makarevičius, prekybos baldais UAB „Furniture1“ vadovas ir bendraturtis, skaičiuoja, kad realybėje plečiantis naujose rinkose sėkmės rodiklis gali būti apie 50%, o tam, kad ši tikimybė būtų didesnė, apie ją galvoti, ją planuoti ir jai ruoštis reikia taip pat, kaip ir nesėkmei. Iš realistiško vertinimo, kad labai dažnai nepavyks, bendrovė sukūrė savo strategiją, kaip išbandyti galimas naujas rinkas.

„Iš mūsų patirties – esame išėję iš 16-os šalių: tiek kartų susimovę, išėję, uždarę duris ir užkabinę spynas ant sandėlių. Šiuo metu dirbame 21-oje rinkoje, bet dvi iš jų – labai „ant ribos“, tad metų pabaigoje galbūt turėsime 18-a šalių, iš kurių išėjome, ir 19-a, kuriose dirbame“, – patirtimi P. Makarevičius dalijosi VŽ konferencijoje smulkiajam ir vidutiniam verslui „Gazelė“.

Verslininkas pasakoja, jog tam, kad sėkmės tikimybė būtų didelė, apie ją reikia galvoti, ją planuoti ir jai ruoštis lygiai taip pat, kaip ir nesėkmei.

52795
130817
52791