„Vesper“ – brangiausias lietuviškas filmas: vaizdai ir fokusai
K. Buožytės neįpareigoja kontekstas ir neslegia nuomonės. Laisva vizionierė, drąsi autorė. Kažkada, dar tais laikais, kai Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje kino režisieriai buvo rengiami beveik be technikos, studentiškame filme „Pakeisk plokštelę“ ji sugalvojo triuką – ant moters delno „pastatė“ vyriškį. Nuo tų laikų K. Buožytė nuolat keičia nacionalinio kino plokštelę: kuria netikėtus filmus ir projektus, technologiškai daro tai, ko niekas iki jos (mažų mažiausiai – nacionaliniame kontekste) nedarė, o siužetus užpildo feministiniu turiniu.
„Sidabrine gerve“ už geriausią filmą apdovanota „Kolekcionierė“ (2008) pasakojo apie abejingą tikrovei Gailę, kurią jaudina tikrovės vaizdai ekrane. „Auroros“ (2012, kartu su B. Samper) istorija vyko mokslinio eksperimento metu, kai jaunas mokslininkas pateko į komoje atsidūrusios Auroros smegenis – pasaulį, kuriame atsitiko erotiška jausmų istorija. Tarp šių filmų įsiterpė daug techninės išmonės ir ypatingo etinio subtilumo, gero skonio pareikalavęs virtualiosios realybės projektas „Angelų takais“ (2018) – įstabi kelionė po M. K. Čiurlionio paveikslų pasaulius.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai