„BMW Vision M Next“: ateityje išliks ir vairavimo galimybė
Žemo silueto sportiška kupė „Vision M Next“ su įkraunama hibridine pavaros sistema perteikia ir gamintojo numatomas automobilių dizaino tendencijas.
Prototipas pasirodė praėjus mažiau nei metams, kai buvo pristatytas ankstesnis koncepcinis modelis „Vision iNext“. Tačiau pastarasis buvo sukurtas galvojant apie savavaldes technologijas, o naujasis prototipas leidžia suprasti, kad BMW neketina ignoruoti vairuotojų interesų.
Kai noriu, vairuoju pats
Automobilyje numatytas automatinis važiavimo režimas „Ease“. Norėdamas vairuoti pats, asmuo turės rinktis „Boost“ režimą. Dėl šių galimybių savo naują prototipą pristatantis BMW skelbia, kad automobilis nebėra tik transporto priemonė. Tai vieta, tinkama atsipalaiduoti arba susikaupti, bendrauti arba pramogauti.
Dizainas nenutolo
„Vision M Next“ dizainas turi daug bendra su šiuo metu gaminama sportiška hibridine kupė „BMW i8“. Iš anglies pluošto pagamintos oro tiekimo angos ir priekinis sparnas prototipui suteikia sportinio automobilio bruožų. Mažyčiai priekiniai žibintai sukurti pritaikius naujausias lazerio šviesų technologijas.
Koncepcinį automobilį varo 600 AG iš tinklo įkraunama hibridinės pavaros sistema. Iš 4 cilindrų turbobenzininio variklio ir elektros motorų sudaryta sistema suka visus keturis „M Next“ ratus. Nuo 0 iki 100 km/val. automobilis įsibėgėja vos per 3 sekundes. Skelbiama, kad su viena akumuliatoriaus įkrova vien elektra varomas automobilis gali nuvažiuoti 100 km.
Atpažįsta savininką
Tarp technologinių naujovių, pritaikytų šiame modelyje, yra veido atpažinimo funkciją naudojanti užrakinimo sistema – ji automatiškai atrakina dureles, „pastebėjusi“ artėjantį šeimininką. Minimalistinio stiliaus salone dizaineriai įsigudrino nuo akių paslėpti salono vėdinimo angas, o sėdynių konstrukcijoje panaudotos atminties efektą turinčios putos. Vairo rate įrengti du nedideli ekranai. Priekiniame stikle projektuojamas informacinis ekranas su papildytosios realybės funkcijomis. Gamintojas nurodo, kad, automobiliui greitėjant, šiame ekrane projektuojamas vaizdas pakeliamas į vairuotojo akių lygį.
Šis prototipas primena ir apie BMW rengiamą serijinių modelių gamos elektrifikavimo programą. Gamintojas nurodo ketinantis iki 2025 m. savo gamoje turėti 12 elektromobilių.