Japonijos gamintojai susitepė mundurą

Nešvarūs korporacijos baltiniai viešai skalbiami jau metus. Visko pradžia tapo „Daihatsu“, „Toyotos“ korporacijai priklausančio nedidelių automobilių gamybos padalinio, prisipažinimas, kad 88.000 automobilių, daugiausia parduotų kaip „Toyotos“, šoninio smūgio bandymų rezultatai buvo suklastoti. Toks bandymas parodo, kaip avarijoje, kur smūgis tenka automobilio šonui, nukenčia jis pats, vairuotojas ir keleiviai.
Pradėtas tyrimas atskleidė, kad tiesa gerokai skaudesnė, o klastojimo apimtys – platesnės. Paaiškėjo, kad į skandalą įsivėlė ir „Mazda“, ir „Honda“, ir „Suzuki“, ir „Yamaha“. Teigiama, kad skandalo epicentre atsidūrė 64 skirtingi automobilių modeliai. Dalis jų parduodama Japonijoje, t. y. namų rinkoje, kita dalis keliauja į užsienį.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai