Būsimasis S klasės „Mercedes-Benz“: dar daugiau technologijų

Prieš kelias savaites „Daimler“ paskelbė naujosios S klasės salono nuotraukas, kuriose matyti išmaniosiomis technologijomis išsiskirianti įranga ir minimalistinio stiliaus prietaisų skydelyje dominuojantis didelis jutiklinis ekranas. Kitąmet rinkoje laukiamas didysis sedanas bus pirmasis „Mercedes“ su antrosios kartos MBUX informacine ir pramogų sistema.
embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/531?placement=
Pirmosios kartos įranga, žinoma iš pastaraisiais metais pristatytų modelių, sulaukė daugybės palankių įvertinimų dėl valdymo galimybių, patogumo, pritaikomumo ir kokybės. Antrosios kartos MBUX turės mažiau fizinių valdiklių, tačiau bus su 5 jutikliniais ekranais ir keliais judesio jutikliais.
Tuomet gamintojas pristatė priekiniame lange projektuojamą ekraną su papildytosios realybės vaizdais, praplečiančiais navigacijos funkcijas ir pagalbines vairavimo sistemas. Dabar paskelbtose nesmarkiai užmaskuotų prototipų nuotraukose matyti, kad naujojo S klasės sedano stilius gerokai pasikeis – jo kėbulo linijos grakštesnės, plastiškesnės ir primena naujausią CLS klasės sedaną.
Visos versijos – elektrifikuotos
Visos didžiausio „Mercedes“ sedano versijos, įskaitant didelės galios AMG modelius, bus siūlomos su iš tinklo įkraunamomis hibridinėmis pavaros sistemomis ir pažangiausia pagalbine vairavimo įranga. Be to, S klasė bus gaminama tik su ilga ratų baze – trumposios versijos vietą rinkoje turėtų užimti būsimasis E klasės sedanas, kurio kėbulo ilgis peržengs 5 m ribą.
2022-aisiais planuojama pateikti ir vien elektra varomą S klasės versiją, ji bus žymima EQS kodu. „Daimler“ šiai versijai panaudos specialiai sukurtą platformą, kurios grindyse numatyta vieta akumuliatoriams. Šis modelis nuo S klasės skirsis ir individualiu kėbulo dizainu, leidžiančiu pasiekti geresnes aerodinamines ypatybes.
S klasės sedanai bus gaminami su modernizuota „AirMatic+“ pneumatine pakaba, kuri, suderinta su kelio reljefą fiksuojančia ir įvertinančia dviguba vaizdo kamera, leidžia iš anksto paruošti pakabą dangos nelygumams ar posūkiams.
„Daimler“ mini ir naujos kartos automatinio automobilio valdymo įrangą, visų vairuojamųjų ratų sistemą, dėl kurios didelio apsisukimo skersmuo sumažintas 2 m (iki 11 m), ir gale sėdintiems keleiviams skirtas saugos pagalves. Pastaroji įranga pristatoma kaip pasaulinė rinkos naujiena.