Provokuojama „G-spot“ reklaminė kampanija – tarp penkių geriausių
„Go Vilnius“ kampanija varžysis su Liverpulio, Bornmuto, Dalaso ir Las Vegaso rinkodaros sprendimais, pranešė Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“.
Inga Romanovskienė, „Go Vilnius“ vadovė, įsitikinusi, jog tai neabejotinai paskatins dar didesnį pasaulio susidomėjimą Vilniumi kaip turizmo kryptimi.
„International Travel & Tourism Awards“ vadinami itin svarbiais turizmo rinkoje, jie įvertina kelionių kryptis, valstybines ir privačias turizmo organizacijas ir asmenis. Šių metų apdovanojimuose paskelbta per 90 nominacijų tokiose kategorijose kaip „Geriausia turizmo rinkodaros agentūra“, „Geriausia kelionių krypties – miesto – kampanija“, „Geriausia maisto kelionių kryptis“, „Geriausias pritraukimas“ ir kt.
Apdovanojimų ceremonija įvyks lapkritį Londone.
Sukėlė aistrų ir išėjo į naudą
„Go Vilnius“ pranešimu, Vilniaus „G-spot“ kampanija šiemet Tarptautiniuose naujienų ir analizės centro „Emerging Europe“ apdovanojimuose Turizmo kategorijoje užėmė antrąją vietą.
„Vilnius – the G-spot of Europe“ atkreipė pasaulio žiniasklaidos dėmesį į Lietuvos sostinę ir paskatino kalbėti ne tik apie pačią reklamą, bet ir apie Vilnių kaip kelionių kryptį. Vilnius atsirado solidžiausių Jungtinės Karalystės, Prancūzijos ir kitų šalių leidinių puslapiuose, taip pat milijonus gerbėjų visame pasaulyje turinčio JAV komiko Johno Oliverio laidoje.
Skelbiama, jog per visą reklaminės kampanijos laikotarpį svetainėje „www.vilniusgspot.com“ apsilankė per 110.000 žmonių, ypač įdomi Lietuva buvo Jungtinės Karalystės, Vokietijos, JAV keliautojams. Vos pasirodžius šiai reklamai, „Google“ sistemoje Vilniaus paieškos išaugo daugiau nei 300%, didžiulio dėmesio kampanija sulaukė socialiniuose tinkluose, o reklamos profesionalų žurnalas „Lurzer‘s Archive“ ją paskelbė geriausia tos savaitės reklama pasaulyje.
Miestų kaip geriausių kelionių krypčių kampanijų finalistai: