2019-06-07 14:14

Pramoginė laivyba Lietuvoje – krytis ar skrydis

Valstybinės reikšmės vidaus vandens kelių tinklas Lietuvoje sudaro 820 km, VVKD prižiūri 440 km ir palaiko juose garantinį gylį – 70 cm. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Valstybinės reikšmės vidaus vandens kelių tinklas Lietuvoje sudaro 820 km, VVKD prižiūri 440 km ir palaiko juose garantinį gylį – 70 cm. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Pramoginės ir keleivinės laivybos sezonas prasidėjo tarsi geromis žiniomis: naujų maršrutų paleidžiama Nemunu ir Kauno mariomis, kaip visada, smarkiai bruzda pajūrys. Tačiau Vilnius ir toliau lieka vienintelė Europos sostinė, per kurios centrą tekančia upe beveik nebeplaukioja laivai.

Aurelijus Rimas, VĮ Vidaus vandens kelių direkcijos (VVKD) laivybos direktorius, sako, kad padėtis Lietuvos vandens keliuose nėra tokia bloga, kaip galėtų pasirodyti žvelgiant į apytuštes didžiausias mūsų upes – Nemuną ir Nerį. Tačiau paklaustas, ko reikia, kad jomis laivai plaukiotų pirmyn atgal kaip kokiu Dunojumi, sako: „Dunojaus čia nebus.“

Kaip yra ir kaip bus

Dunojus ar ne Dunojus, tačiau laivyba Lietuvoje palengva įsibėgėja (suprantama, apie Vilnių čia nekalbame).

52795
130817
52791