Kas tai? Eksperto įžvalgos

Lietuvių „Teamgate“ – vėl „Gartner“ akiratyje

Reklama publikuota: 2017-01-25
UAB „Teamgate“ vadovas Marijus Andrijauskas.
svg svg
UAB „Teamgate“ vadovas Marijus Andrijauskas.

Vienai įtakingiausių žiniasklaidos ir technologijų rinkos tyrimų bendrovei „Gartner“ priklausanti programinės įrangos vertinimo ir tyrimų platforma „Software Advice“ paskelbė pasaulinėje rinkoje pirmaujančių CRM (klientų valdymo sistemų), skirtų smulkiajam verslui, analizę, kurioje pagal kokybės (angl. capability) ir sukuriamos vertės (angl. value) santykį įvertintas ir lietuvių produktas „Teamgate“.

Svarbiausias „Software Advice“ Lyderių (angl. „FrontRunners“) analizės tikslas – identifikuoti 25–30 pasaulyje pirmaujančių CRM sprendimų ir suskirstyti juos 4 grupes vadinamajame „Gartner“ kvadrante.

4 grupės suskirstytos pagal CRM sprendimo funkcionalumų ir sukuriamos vertės galutiniam vartotojui santykį. „Teamgate“ produktas priskirtas „Užduodančiųjų tempą“ CRM sprendimų (angl. Pacesetters) grupei.

Priskiriant CRM sprendimus vienai iš 4 grupių, buvo vertinamas sprendimų funkcionalumas, paprastumas, klientų aptarnavimas, esamų klientų pasitenkinimas sprendimu, taip pat tai, kaip klientai vertina sprendimo kainos ir kokybės santykį beiar rekomenduotų šį sprendimą kitiems. Visose kategorijose CRM sprendimai galėjo surinkti nuo vieno iki penkių balų.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Džiaugiamės patekę tarp stipriausių CRM rinkos lyderių, pirmiausia dėl to, kad tokį pasiekimą lėmė klientų ir ekspertų atsiliepimai, reitingai. Džiugina ir didesnis žinomumas, kurį suteikia „Gartner“ valdomos įmonės įvertinimas ir paties kvadranto populiarumas. Kalbant konkrečiau apie poziciją, kurią užėmė „Teamgate“, svarbu tai, kad „Software Advice“ vertino CRM sprendimus pagal tai, ką jie gali pasiūlyti būtent smulkiajam verslui, neslėpdama visų vertintų CRM sprendimų stiprybių ir silpnybių. Dabar aiškiai matome, kad pasiekti dar aukštesnes pozicijas galime ryžtingiau pabrėždami „Teamgate“ sukuriamą vertę vartotojui“, – pasakoja „Teamgate“ vadovas Marijus Andrijauskas.

Situacija Lietuvoje keitėsi neženkliai

Lietuvoje 2016 m., kaip ir 2015 m., „Teamgate“ augo 40 proc. Kadangi pernai dar spartesnio augimo tikėtis buvo sunku, didžioji dalis resursų nukreipti į užsienio rinkas.

„Įdomu tai, kad net įdėję sąlyginai nedaug pastangų, Lietuvoje gana lengvai pasiekėme savo klientus. Nors vis dėlto tenka pastebėti, kad CRM poreikis Lietuvoje formuojasi gana netolygiai. Skirtingi verslai subręsta šiam įrankiui skirtingu laiku. Pavyzdžiui, didžiosios kompanijos vis dar nedrąsiai perka ir diegia pavienius sprendimus atskiroms komandoms ar padaliniams, nors dažnai šios komandos pačios pasirenka sprendimus, su kuriais norėtų dirbti. Dabar Lietuvoje vis dar vyrauja tokios verslo valdymo sistemos kaip „MS Dynamics“ ir „SAP ERP“. Kaip žinia, tokie sprendimai bando apimti labai daug skirtingų verslo procesų“, – pastebi „Teamgate“ atstovas.

Pernai, kaip ir prieš metus, „Teamgate“ sprendimą įsigijusios įmonės pasiskirstė taip: didžioji dauguma – apie 60 proc. tai paslaugas teikiančios įmonės, 30 proc. – prekybos verslas ir likę 10 proc. – gamybos įmonės.

Pastebima, kad dauguma įmonių, pasirinkdamos CRM sprendimą, didžiausią dėmesį skiria sistemos naudojimo mokymams ir jos aptarnavimui, o mažiau svarbus sistemos funkcionalumas. Didelis mokymų ir aptarnavimo aktualumas išduoda edukuotų, mokančių dirbti su sistema, specialistų trūkumą pačiose organizacijose.

„Teamgate“ atstovas skaičiuoja, kad vidutinė šios CRM sistemos kliento gyvavimo trukmė pailgėjo iki 28 mėnesių, o toks rodiklis CRM sprendimų versle – gana geras, todėl lietuvius galima vadinti lojaliais klientais.

„Atlikus klientų pasitenkinimo tyrimą paaiškėjo, kad laimingesni tie klientai, kurie turi integralių sprendimų, t.y. tokie klientai savarankiškai apsijungė sistemą su įvairiomis kitomis sistemomis, svetainėmis, integracinėmis platformomis tokiomis kaip „Zapier“, leidžiančiomis jungtis iškart prie šimtų kitų sistemų. Vidutinė pardavimo trukmė vis dar siekia 45 dienas, vidutinė trukmė iki pilno įsisavinimo ir savarankiško darbo – 2 mėnesiai. Vertinti šiuos rodiklius kaip blogus ar gerus sunku. Tačiau jie labai skiriasi tų, kuriuos matome Vakarų Europoje arba už Atlanto“, – sako pašnekovas.

Šuolis užsienyje

„Teamgate“ vadovas pasakoja, kad dar pernai metų pradžioje tapo aišku, kad 2016-ieji taps lūžio metais užsienio rinkose.

„Užklausų (angl. lead’ų) skaičius augo kasdien. Jos plaukė iš daugiau kaip 100 skirtingų šalių. Tik vėliau paaiškėjo, kad tas 100 šalių spektras nėra toks patrauklus, kaip atrodė iš pradžių. Pirmiausia atsirado daug informacinio triukšmo, 24valandų budėjimas. Pradėjo trūkti resursų. Visa tai parodė, kad užklausų filtravimas neišvengiamas. Jau antrąjį 2016-ųjų pusmetį atsirinkome tik anglakalbes šalis. Daugiausiai dėmesio nukreipėme į JAV, Kanadą ir keletą Europos šalių. Mūsų vertinimu, labiausiai pažengusi CRM rinka – JAV. Tačiau dirbti joje sudėtingiausia – ir dėl didelės konkurencijos, ir dėl labai aukštų reikalavimų. Verslas ten apsuptas daugybės pasiūlymų, mokymų, edukacijos, nemokamų produktų. O tai reiškia, kad tu gali lengvai pavirsti „pertekline informacija“. Išvengti to padeda geras, originalus marketingas, leidžiantis pasiekti savo klientą. O kai klientą pasieki, privalai parduoti greitai“, – dėsto „Teamgate“ atstovas.

Jis skaičiuoja, kad vidutinė pardavimo trukmė JAV siekia iki 1 dienos, su 50 proc.sėkmingo sandorio tikimybe, arba iki 7 dienų su 15 proc. sėkmės tikimybe. „Kitaip tariant, sprendimai priimami labai greitai. Jei pardavimo galimybė atvira ilgiau nei savaitę, galima ją uždaryti. Europoje situacija šiek tiek kitokia. Tarkim,vokiečiai sprendimus priima greitai, o prancūzai – gana lėtai“, – pastebi pašnekovas.

Šiuo metu „Teamgate“ klientai iš užsienio priklauso labai skirtingoms sferoms: „Nuo karinės pramonės, aviacijos iki eskorto paslaugas teikiančių bendrovių, kurios supranta, kad turi tinkamai valdyti savo verslo procesus.“

Skyrus daugiau dėmesio anglakalbėms šalims, per gana trumpą laiką „Teamgate“ pavyko pritraukti daugiau nei 100 naujų klientų. „Teamgate“ padalinio Didžiojoje Britanijoje augimas pernai siekė 1000 proc. Nors toks augimas neturi įtakos „Teamgate“ pozicijai „Gartner“ kvadrante, ši pozicija mums vis tiek labai svarbi – užsienyje įprasta tikrintis informaciją apie paslaugos tiekėją, tad „Gartner“ kvadrantas tik pridės mums svorio rinkoje“, – sako pašnekovas.

Pozicija „Gartner“ kvadrante – nebe pirmas kartas, kai „Teamgate“ atkreipia pripažintų ekspertų dėmesį. Pernai panašiu metu lietuvių sukurtas sprendimas užėmė 2-ą vietą taip pat „Gartner“ valdomos įmonės „GetRank“ sudarytame pasauliniame CRM pirmojo metų ketvirčio reitinge.

Apie „Teamgate“

UAB „Teamgate“ savo klientams siūlo integruotą efektyviam įmonės pardavimų ir klientų valdymui skirtą, debesų technologija paremtą, sistemą (angl. CRM). Įmonė taip pat aptarnauja klientus diegdama savo sistemą, organizuoja mokymus bei teikia konsultacijas. „Teamgate“ priklauso lietuviško kapitalo IT įmonių grupei„Blue Bridge“.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Ekspertas patarė, kaip apsiginti nuo „Ransomware“ atakos Verslo tribūna

76 proc. organizacijų visame pasaulyje jau patyrė „Ransomware“ atakas, parodė naujausia „Veeam“ duomenų...

Išmani Lietuva
2022.03.23
Lietuvos NT startuoliai ruošiasi plėtrai užsienyje ir naujoms investicijoms Premium

Iki šiol menkai skaitmenizacijos paliesta nekilnojamojo turto (NT) rinka tampa imlesnė technologijoms, o tai...

Inovacijos
2022.03.22
Tikroji kibernetinio saugumo padėties analizė: 4 dalykai, nuo kurių reikėtų pradėti Verslo tribūna

Bet kuri įmonė, turinti bent 5 kompiuterines darbo vietas, bevielį tinklą, serverį arba viešai prieinamą...

Išmani Lietuva
2022.03.21
Europos akys – į Lietuvos agromaisto sektorių Verslo tribūna

Žemės ūkio ir maisto sektorius turi daugybę neišnaudoto potencialo įgalinant fotonikos sprendimus savo...

Pramonė
2022.03.15
Perspektyviausi Lietuvos „edtech“ startuoliai: estus lenkiame, bet tobulėti dar yra kur Premium

Lietuvoje švietimo technologijų įmonių daugėja, o perspektyviausių Baltijos ir Šiaurės Europos startuolių...

Inovacijos
2022.03.10
Pavogtą jautrią informaciją apie save galite būti paprašyti išsipirkti patys Verslo tribūna

Sėkmingas Suomijos psichinės sveikatos klinikų tinklas „Vastaamo“ pernai rudenį patyrė didelio masto ataką.

Išmani Lietuva
2022.03.09
„ART21“: dabar – darbas ukrainiečiams, pasibaigus karui – milijono vertės paramos paketas Ukrainos atstatymui Verslo tribūna

Agromaisto inovacijų dirbtuvės „ART21“ nelieka abejingos Ukrainos tautai, kuri dabar kovoja už visos Europos...

Išmani Lietuva
2022.03.08
Karantinas atskleidė, kad organizacinė kultūra nėra vien gražus žodžių derinys Verslo tribūna

Žmogiškojo santykio reikšmę darbe visapusiškai leido įvertinti tik dalinis jų praradimas karantino...

Išmani Lietuva
2022.03.02
„Mezon“: Jonava tapo pirmuoju 5G ryšiu padengtu miestu Lietuvoje Verslo tribūna

Interneto bendrovė „Mezon“ startavo su 5G ryšio technologija. Lietuvos centre įsikūręs miestas tapo pirmuoju...

Išmani Lietuva
2022.02.24
Saugumo sprendimas, sukuriantis naudotojo paveikslą skaitmeninėje erdvėje Verslo tribūna

Šiame „Blue Bridge“ straipsnio įraše sistemų inžinierius Gintaras Grybas pasakoja apie naujos kartos saugumo...

Išmani Lietuva
2022.02.23
Tvirtesni pamatai švariųjų technologijų įmonėms: bronzinę žymą pelnęs klasteris stiprins tarptautinį bendradarbiavimą Verslo tribūna

Šalies švariųjų technologijų sektoriui dedami tvirtesni pamatai. Šiemet Lietuvos švariųjų technologijų...

Išmani Lietuva
2022.02.22
WSJ: „Intel“ – netoli 6 mlrd. USD sandorio su Izraelio puslaidininkių bendrove 1

JAV technologijų kompanija „Intel“ yra netoli susitarimo už 6 mlrd. USD įsigyti Izraelio puslaidininkių...

Inovacijos
2022.02.15
Robotikos potencialas – didžiulis, bet ant stalo pinigus Lietuvoje dar deda retas Premium

Pasaulyje investicijos į robotikos startuolius ir jų skaičius per pastaruosius metus augo kartais. Lietuvoje...

Inovacijos
2022.02.10
Lietuvos startuoliai pernai sumokėjo 50% daugiau mokesčių, įdarbino apie 5.000 naujų darbuotojų 1

Lietuvos startuoliai 2021 m. į Lietuvos biudžetą sumokėjo 191 mln. Eur mokesčių, bendras šiame sektoriuje...

Inovacijos
2022.02.08
Netolima ateitis žemės ūkio sektoriuje – anglies dioksido kreditų rinka Verslo tribūna 1

Žaliojo kurso tikslai yra neįgyvendinami be pokyčių agromaisto sektoriuje. Šiandien žemės ūkis Lietuvoje...

Išmani Lietuva
2022.02.01
Ar asmenybės bruožai turi lemti profesijos pasirinkimą? Verslo tribūna

„Intravertiškas, energingo bendravimo nemėgstantis žmogus, tapęs pardavimų vadybininku, gali įgauti...

Išmani Lietuva
2022.02.01
5 pokyčiai, kuriuos pandemija atnešė į IT sistemų pirkimą Verslo tribūna

Mažiau sistemų, veikiančių nuosavoje IT infrastruktūroje ir SaaS paslaugų bumas, atspindintis ekonomikos ir...

Išmani Lietuva
2022.01.28
„Ignitis grupės“ inovacijų guru: geriausiai apgalvotos idėjos ateina ne iš vadovų Premium

Geriausiai apgalvotos inovacijų idėjos energetikos grupėje „Ignitis grupė“ dažnai ateina ne iš vadovų, o iš...

Inovacijos
2022.01.25
Puslaidininkių investicijų upė: Taivanas vis tiek gali daugiausia Premium 5

Dėl pasaulinės puslaidininkių krizės gamintojai karštligiškai investuoja į naujus pajėgumus – skelbiama apie...

Inovacijos
2022.01.25
Šeštus metus iš eilės „CV-Online“ „Bitę“ pripažino TOP darbdaviu Verslo tribūna 7

„Bitė Lietuva“ jau šeštus metus iš eilės pelnė TOP darbdavio titulą, skelbia darbo skelbimų paieškos bendrovė...

Išmani Lietuva
2022.01.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku