Lietuvių „Teamgate“ pripažintas patogiausiu CRM pasaulyje

Rugsėjo pradžioje technologijų tyrimų ir konsultacijų milžinei Gartner priklausanti programinės įrangos tyrimų bendrovė Capterra paskelbė 20-ies patogiausių naudotojui (angl. user-friendly) CRM sprendimų reitingą. Pirmoje vietoje lietuvių sukurtas CRM įrankis Teamgate. Pirma vieta pasauliniame patogiausių CRM platformų sąraše vienas didžiausių Teamgate pasiekimų tarptautinėje rinkoje.
Stipriausi tarp stipriausių
IT įmonių grupei Blue Bridge priklausančios Teamgate CRM (klientų valdymo sprendimas, angl. customer relationship management, CRM) platformai pavyko aplenkti tokius tarptautinės rinkos senbuvius kaip Less Annoying CRM, kurie užėmė antrąją vietą, ir Base, reitinge užėmusius šeštąją vietą. Geriausiųjų penketuke taip pat atsidūrė Close.io, Pipedrive ir Nimble CRM sprendimai.
Šiuo metu pasaulinėje CRM rinkoje yra maždaug 500 CRM sprendimų, todėl vien patekti į patogiausiųjų 20-tuką didžiulis pasiekimas. Pirmoji vieta Capterra reitinge atvertė naują puslapį Teamgate gyvenime. Tai didžiulė paskata ir padrąsinimas toliau dirbti kuriant visame pasaulyje žinomą ir naudojamą CRM sistemą, pasakoja Teamgate vadovas Marijus Andrijauskas.
Capterra svetainėje, kurioje nuolat apžvelgiama ir tiriama įvairi programinė įranga, skirta verslui, apsilanko milijonai lankytojų, o socialiniame tinkle Twitter kompanija turi beveik 10 tūkst. siekėjų iš viso pasaulio. Capterra patogiausiųjų CRM platformų reitingas dalis straipsnių ciklo Top 20, kuriame testuojama ir apžvelgiama įvairi programinė įranga, skirta verslo poreikiams. Reitingo kūrėjai žada geriausiųjų sąrašus atnaujinti bent kelis kartus per metus.
Skaičiavo kiekvieną sekundę
Teamgate pripažinta patogiausia CRM platforma pardavimų specialistams remiantis dabartinių naudotojų atsiliepimais ir testais, kurių metu tyrimų dalyviai buvo prašomi atlikti įvairias užduotis CRM sistemoje. Didžiulis dėmesys taip pat skirtas CRM sistemos palaikymui ir galimybėms lengvai ir greitai susisiekti su CRM klientų aptarnavimo specialistais (angl. help desk).
Visi CRM sprendimai buvo vertinami 3 kategorijose pagal patogumą naudotojui (angl. usability), CRM sistemos aptarnavimą ir dabartinių naudotojų atsiliepimus. Patogumo kategorijoje Teamgate pelnė aukščiausius įvertinimus ir surinko 100 iš 100 taškų. Patogumo testus Capterra laboratorijoje sudarė kelios dalys. Iš pradžių tyrimo dalyviai turėjo atlikti dažniausias pardavimų specialisto užduotis be instrukcijų, o vėliau buvo instruktuoti. Abiem atvejais fiksuotas ir laikas, kurio reikia vienos užduoties atlikimui, ir paspaudimų skaičius. Nustatyta, kad vidutiniškai vienos užduoties atlikimas CRM sistemoje užtrunka 30 sekundžių, o jai atlikti reikia 9 pelės paspaudimų, pasakoja Teamgate vadovas.
Antroji tyrimų dalis apėmė CRM sistemos aptarnavimo analizę tirta, ar sistema lengvai pritaikoma prie organizacijos poreikių, kokius mokymus siūlo gamintojas naujiems naudotojams, ar paprasta susisiekti su sistemos aptarnavimo specialistais ir gauti jų konsultaciją bei t. t.
Paskutiniąją tyrimų dalį sudarė dabartinių sistemos naudotojų atsiliepimai ir įvertinimas balais, kuriuos naudotojai pateikė tarptautinėse technologijų svetainėse GetApp ir Software Advice.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti