Lietuvių „Teamgate“ pripažintas patogiausiu CRM pasaulyje

Stipriausi tarp stipriausių
IT įmonių grupei „Blue Bridge“ priklausančios „Teamgate“ CRM (klientų valdymo sprendimas, angl. customer relationship management, CRM) platformai pavyko aplenkti tokius tarptautinės rinkos senbuvius kaip „Less Annoying CRM“, kurie užėmė antrąją vietą, ir „Base“, reitinge užėmusius šeštąją vietą. Geriausiųjų penketuke taip pat atsidūrė „Close.io“, „Pipedrive“ ir „Nimble“ CRM sprendimai.
„Šiuo metu pasaulinėje CRM rinkoje yra maždaug 500 CRM sprendimų, todėl vien patekti į patogiausiųjų 20-tuką – didžiulis pasiekimas. Pirmoji vieta „Capterra“ reitinge atvertė naują puslapį „Teamgate“ gyvenime. Tai didžiulė paskata ir padrąsinimas toliau dirbti kuriant visame pasaulyje žinomą ir naudojamą CRM sistemą“, – pasakoja „Teamgate“ vadovas Marijus Andrijauskas.
„Capterra“ svetainėje, kurioje nuolat apžvelgiama ir tiriama įvairi programinė įranga, skirta verslui, apsilanko milijonai lankytojų, o socialiniame tinkle „Twitter“ kompanija turi beveik 10 tūkst. siekėjų iš viso pasaulio. „Capterra“ patogiausiųjų CRM platformų reitingas – dalis straipsnių ciklo „Top 20“, kuriame testuojama ir apžvelgiama įvairi programinė įranga, skirta verslo poreikiams. Reitingo kūrėjai žada geriausiųjų sąrašus atnaujinti bent kelis kartus per metus.
Skaičiavo kiekvieną sekundę
„Teamgate“ pripažinta patogiausia CRM platforma pardavimų specialistams remiantis dabartinių naudotojų atsiliepimais ir testais, kurių metu tyrimų dalyviai buvo prašomi atlikti įvairias užduotis CRM sistemoje. Didžiulis dėmesys taip pat skirtas CRM sistemos palaikymui ir galimybėms lengvai ir greitai susisiekti su CRM klientų aptarnavimo specialistais (angl. help desk).
„Visi CRM sprendimai buvo vertinami 3 kategorijose – pagal patogumą naudotojui (angl. usability), CRM sistemos aptarnavimą ir dabartinių naudotojų atsiliepimus. Patogumo kategorijoje „Teamgate“ pelnė aukščiausius įvertinimus ir surinko 100 iš 100 taškų. Patogumo testus „Capterra“ laboratorijoje sudarė kelios dalys. Iš pradžių tyrimo dalyviai turėjo atlikti dažniausias pardavimų specialisto užduotis be instrukcijų, o vėliau buvo instruktuoti. Abiem atvejais fiksuotas ir laikas, kurio reikia vienos užduoties atlikimui, ir paspaudimų skaičius. Nustatyta, kad vidutiniškai vienos užduoties atlikimas CRM sistemoje užtrunka 30 sekundžių, o jai atlikti reikia 9 pelės paspaudimų“, – pasakoja „Teamgate“ vadovas.
Antroji tyrimų dalis apėmė CRM sistemos aptarnavimo analizę – tirta, ar sistema lengvai pritaikoma prie organizacijos poreikių, kokius mokymus siūlo gamintojas naujiems naudotojams, ar paprasta susisiekti su sistemos aptarnavimo specialistais ir gauti jų konsultaciją bei t. t.
Paskutiniąją tyrimų dalį sudarė dabartinių sistemos naudotojų atsiliepimai ir įvertinimas balais, kuriuos naudotojai pateikė tarptautinėse technologijų svetainėse „GetApp“ ir „Software Advice“.