2022-08-03 08:45

9 kartus JAV pernai augęs startuolis „Billo“ ruošia naują „TikTok“ produktą ir lėtina augimo tempą

Tadas Deksnys (kairėje) ir Donatas Smailys, „Billo“ įkūrėjai. Asmeninio archyvo nuotr.
Tadas Deksnys (kairėje) ir Donatas Smailys, „Billo“ įkūrėjai. Asmeninio archyvo nuotr.
Bendruomenės rinkodaros platforma „Billo“ (UAB „Billo.app“), siūlanti vaizdo įrašų turinį JAV e. komercijos verslams, po spartaus praėjusių metų augimo šiais metais pajamas planuoja didinti lėčiau. JAV ir šįmet turėtų išlikti pagrindine „Billo“ rinka, kurioje įmonė ruošiasi pasiūlyti naują produktą ir jau esamų patobulinimus.
  • Startuolio finansiniai rezultatai ir planai.
  • Kodėl „Billo“ neskuba plėstis į kitas šalis.
  • Kaip startuolį galėtų paveikti ekonominis nuosmukis.

Tado Deksnio ir Donato Smailio sukurta „Billo“ nuo pat pirmųjų dienų veikia tik JAV. Startuolis siūlo alternatyvą verslo ir kūrybinių agentūrų bendradarbiavimui: „Billo“ platformoje verslai skelbia užduotis vaizdo turinio kūrėjų bendruomenei, o ji už autentišką turinį gauna atlygį.

52795
130817
52791