2022-04-22 12:56

„Snap“ metų pradžia atnešė iššūkių

Dado Ruvic („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Dado Ruvic („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Socialinio tinklo „Snapchat“ valdytojos „Snap“ pirmojo ketvirčio rezultatai nuvylė analitikus ir investuotojus. Tačiau labiau neigiamų naujienų kontekste prošvaiste tapo 18% per metus augęs kasdienių „Snapchat“ naudotojų skaičius.

Pirmąjį ketvirtį vienai „Snap“ akcijai tenkantis nuostolis siekė 2 centus, kai „Refinitiv“ apklausti analitikai tikėjosi 1 cento pelno akcijai. Pajamų rodikliai taip pat nežymiai nepataikė į prognozes – 1,06 mlrd. USD, kai prognozuota 1,07 mlrd. USD.

Po biržos uždarymo vykstančioje prekyboje „Snap“ rezultatai gana stipriai bangavo – pradžioje akcijos smuko apie 4%, vėliau šoktelėjo apie 7%, o galiausiai prieaugis nusistovėjo ties 1%, rašo CNBC.

„Pirmasis 2022 m. ketvirtis mums atnešė daugiau iššūkių, nei tikėjomės“, – pranešime sakė Evanas Spiegelis, „Snap“ vadovas.

Vienam naudotojui tenkančios pajamos pirmąjį ketvirtį siekė 3,2 USD (prognozė 3,25 USD), palyginti su 2021 m. pirmuoju ketvirčiu, prieaugis siekė 16,8%.

„Snap“ ketvirčio pabaigoje turėjo 332 mln. aktyvių kasdienių naudotojų – tai yra 18% daugiau nei tuo pat metu pernai. Be to, rodiklis pranoko ir analitikų prognozes (330 mln.).

Bendrovė pranešė, kad šį ketvirtį pajamos turėtų augti 20-25%, tuo metu Volstritas tikisi 28% prieaugio. Kasdien aktyvių naudotojų, anot „Snap“ turėtų padaugėti iki 344 mln. (prognozė – 341,4 mln.).

Kalbėdamas apie iššūkius, Derekas Andersenas, „Snap“ finansų vadovas, teigė, kad dėl Rusijos karo Ukrainoje daugybė reklamos užsakovų sustabdė savo reklamos kampanijas. Nors didžioji dalis užsakovų grįžo į įprastą veiklą, infliacijos rodikliai ir geopolitinės rizikos juos vis dar verčia sėdėti ant adatų.

Be to, „Snap“ iššūkių kelia ir pernai įgyvendinti „Apple“ privatumo politikos pokyčiai.

52795
130817
52791