„Snap“ metų pradžia atnešė iššūkių

Pirmąjį ketvirtį vienai „Snap“ akcijai tenkantis nuostolis siekė 2 centus, kai „Refinitiv“ apklausti analitikai tikėjosi 1 cento pelno akcijai. Pajamų rodikliai taip pat nežymiai nepataikė į prognozes – 1,06 mlrd. USD, kai prognozuota 1,07 mlrd. USD.
Po biržos uždarymo vykstančioje prekyboje „Snap“ rezultatai gana stipriai bangavo – pradžioje akcijos smuko apie 4%, vėliau šoktelėjo apie 7%, o galiausiai prieaugis nusistovėjo ties 1%, rašo CNBC.
„Pirmasis 2022 m. ketvirtis mums atnešė daugiau iššūkių, nei tikėjomės“, – pranešime sakė Evanas Spiegelis, „Snap“ vadovas.
Vienam naudotojui tenkančios pajamos pirmąjį ketvirtį siekė 3,2 USD (prognozė 3,25 USD), palyginti su 2021 m. pirmuoju ketvirčiu, prieaugis siekė 16,8%.
„Snap“ ketvirčio pabaigoje turėjo 332 mln. aktyvių kasdienių naudotojų – tai yra 18% daugiau nei tuo pat metu pernai. Be to, rodiklis pranoko ir analitikų prognozes (330 mln.).
Bendrovė pranešė, kad šį ketvirtį pajamos turėtų augti 20-25%, tuo metu Volstritas tikisi 28% prieaugio. Kasdien aktyvių naudotojų, anot „Snap“ turėtų padaugėti iki 344 mln. (prognozė – 341,4 mln.).
Kalbėdamas apie iššūkius, Derekas Andersenas, „Snap“ finansų vadovas, teigė, kad dėl Rusijos karo Ukrainoje daugybė reklamos užsakovų sustabdė savo reklamos kampanijas. Nors didžioji dalis užsakovų grįžo į įprastą veiklą, infliacijos rodikliai ir geopolitinės rizikos juos vis dar verčia sėdėti ant adatų.
Be to, „Snap“ iššūkių kelia ir pernai įgyvendinti „Apple“ privatumo politikos pokyčiai.