Inovacijos Inovacijos Inovacijos Inovacijos Inovacijos
2021-02-07 16:53

„Apple“ privatumo taisyklių pokyčiai: kodėl panikuoja „Facebook“ ir ką tai reiškia kūrėjams

Pavlo Gonchar („Scanpix“ /„SOPA Images“ / „ZUMA Wire“) nuotr.
Pavlo Gonchar („Scanpix“ /„SOPA Images“ / „ZUMA Wire“) nuotr.
Ne tik „Facebook“ baiminasi „Apple“ privatumo taisyklių pokyčių. Bendrovės „Snap“ ir „Unity“, pristatydamos rezultatus virtualių susitikimų su investuotojais metu, įspėjo, kad pavasarį žadamas „Apple“ privatumo taisyklių pakeitimas gali turėti neigiamos įtakos jų veiklai ir rezultatams 2021 m.

„Apple“ neseniai pareiškė, kad, saugodama savo vartotojus („Facebook“ teigimu, „Apple“ tokiu būdu saugo tik poziciją rinkoje), pakeis privatumo politikos principą iš vadinamojo „opt out“ į „opt in“.

Paprastai sakant, tai reiškia, kad „Apple“ taisyklės taps panašesnė į Europoje vyraujančią slapukų politiką – ateinantį pavasarį pasirodyti turinčioje naujoje „Apple“ operacinėje sistemoje „iOS 14“ galimybė automatiškai rinkti duomenis apie kompanijos įrenginių naudotojus pagal nutylėjimą beveik visais atvejais bus išjungta ir vartotojai turės patys įjungti duomenų rinkimo funkciją, jei to pageidaus.

52795
130817
52791