„Apple“ privatumo taisyklių pokyčiai: kodėl panikuoja „Facebook“ ir ką tai reiškia kūrėjams

„Apple“ neseniai pareiškė, kad, saugodama savo vartotojus („Facebook“ teigimu, „Apple“ tokiu būdu saugo tik poziciją rinkoje), pakeis privatumo politikos principą iš vadinamojo „opt out“ į „opt in“.
Paprastai sakant, tai reiškia, kad „Apple“ taisyklės taps panašesnė į Europoje vyraujančią slapukų politiką – ateinantį pavasarį pasirodyti turinčioje naujoje „Apple“ operacinėje sistemoje „iOS 14“ galimybė automatiškai rinkti duomenis apie kompanijos įrenginių naudotojus pagal nutylėjimą beveik visais atvejais bus išjungta ir vartotojai turės patys įjungti duomenų rinkimo funkciją, jei to pageidaus.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai