Dėl logistikos iššūkių ir COVID-19 lėtėjo telefonų pardavimų augimas

Ji pažymi, jog pagrindinės to priežastys – tarptautinės logistikos problemos bei nauja COVID-19 susirgimų banga.
Dėl naujojo modelio „iPhone 13“ paklausos lydere vėl tapo JAV „Apple“, tačiau jai tenkanti rinkos dalis menko nuo 23% iki 22%.
Antra liko „Samsung Electronics“, o jos lyginamasis svoris padidėjo nuo 17% iki 20%.
Trečiąją poziciją išsaugojo Kinijos „Xiaomi“ – 12% rinkos, tiek pat kiek ir prieš metus.
Ketvirtą ir penktą eilutes užėmė kitos dvi Kinijos atstovės – OPPO ir „Vivo“.
„Išskirtiniai „iPhone 13“ pardavimai, ypač žemyninėje Kinijoje, bei agresyvi kainodara sugrąžino „Apple“ į išmaniųjų telefonų rinkos viršūnę po trijų ketvirčių pertraukos, kai jai teko tenkintis tik antra pozicija“, – sakė „Canalys“ analitikas Sanyamas Chaurasia.
Pasak jo, „Apple“ tiekimo grandinė pradeda atsigauti, tačiau bendrovė 2021-ųjų pabaigoje vis tik buvo priversta mažinti gamybą dėl pagrindinių komponentų trūkumo bei nesugebėjo pagaminti pakankamai naujųjų „iPhone“, kad patenkintų paklausą.
Ekspertai prognozuoja, jog pasaulinės problemos tiekimo srityje veikiausiai nebus išspręstos anksčiau nei antroje šių metų pusėje.