2025-10-21 15:07

„Panasonic“ regiono vadovas – apie kainų įtaką vertybėms, konkurenciją su Kinija ir 4 dienų darbo savaitę

Thibaut Marsolis, „Panasonic“ Šiaurės ir Rytų Europos regiono vadovas. Bendrovės nuotr.
Thibaut Marsolis, „Panasonic“ Šiaurės ir Rytų Europos regiono vadovas. Bendrovės nuotr.
Thibaut Marsolis, „Panasonic“ Šiaurės ir Rytų Europos regiono, kuris atsakingas už šildymo ir vėsinimo sistemas, vadovas, teigia, kad po Rusijos pradėto karo prieš Ukrainą Europoje kilo šilumos siurblių bumas. Tačiau, anot jo, žalioji transformacija susiduria su nauju iššūkiu – vis mažesniu noru už vertybes mokėti daugiau: „Vartotojui kaina yra pagrindinis dalykas. O dabar, kai visa Europa gyvena geopolitinėje įtampoje, tik aiški žemyno elektrifikacijos kryptis galėtų vėl paskatinti investicijas.“

Rusijai pradėjus plataus masto karą Ukrainoje, Europa suskubo pereiti nuo dujų prie šilumos siurblių. Kaip tai paveikė jūsų verslą – ar pajutote didesnį klientų antplūdį?

2022 m., kai, deja, prasidėjo karas Ukrainoje, reikšmingai išaugo klientų skaičius. Europos vartotojams ši situacija sukėlė didelį stresą, nes dujų kainos smarkiai išaugo. Daugelis klientų nerimavo: „Gal rytoj jau iš viso nebegausiu dujų.“

52795
130817
52791