„Techprizmė“. 16 metų kurtas prekių ženklas – sunaikintas per dieną
E. Muskas, rodosi, nuo pat pradžių, kai paaiškėjo jo ketinimai įsigyti „Twitter“, degė neapykanta viskam, kas susiję su šia platforma: ar tai būtų, jo teigimu, saviraiškos laisvės suvaržymai, ar buvusi kompanijos vadovybė, ar jos verslo modelis, ar prekių ženklas.
Agresyvią retoriką jis pasitelkia ir dabar, paskelbęs apie ikoniško „Twitter“ logotipo, kuriame vaizduojamas mėlynas paukštis, kompanijos prekių ženkle figūravęs nuo pat jos įkūrimo 2006 m., pokyčius. E. Muskas, pasirodęs viename iš „Twitter Spaces“ pokalbių, sakė „nupūsiąs „Twitter“ logotipą nuo būstinės su ugniasvaidžiu“.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai