2023-07-26 14:22

„Techprizmė“. 16 metų kurtas prekių ženklas – sunaikintas per dieną

Nuimamas „Twitter“ ženklas kompanijos būstinėje San Fransiske, Kalifornijoje. Carloso Barrios („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Nuimamas „Twitter“ ženklas kompanijos būstinėje San Fransiske, Kalifornijoje. Carloso Barrios („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Garsusis „Twitter“ prekių ženklas su logotipe vaizduojamu mėlynu paukščiu skaičiuoja paskutines dienas, o Elonas Muskas toliau nuo kelio šluoja tai, ką šis socialinis tinklas iki jo savininko pasikeitimo sukūrė per 16 metų. „Twitter“ palaipsniui tampa X – taip E. Muskas žymi savo superprogramėlės (angl. superapp) projektą. Apie tai ir kitas naujienas skaitykite VŽ technologijų savaitės apžvalgoje „Techprizmė“.

E. Muskas, rodosi, nuo pat pradžių, kai paaiškėjo jo ketinimai įsigyti „Twitter“, degė neapykanta viskam, kas susiję su šia platforma: ar tai būtų, jo teigimu, saviraiškos laisvės suvaržymai, ar buvusi kompanijos vadovybė, ar jos verslo modelis, ar prekių ženklas.

Agresyvią retoriką jis pasitelkia ir dabar, paskelbęs apie ikoniško „Twitter“ logotipo, kuriame vaizduojamas mėlynas paukštis, kompanijos prekių ženkle figūravęs nuo pat jos įkūrimo 2006 m., pokyčius. E. Muskas, pasirodęs viename iš „Twitter Spaces“ pokalbių, sakė „nupūsiąs „Twitter“ logotipą nuo būstinės su ugniasvaidžiu“.

52795
130817
52791