Farmacijos prekyvietė „Pipelinepharma“ pritraukė 1,3 mln. Eur

Nauja investicija bendrovei leis stiprinti produktų vystymo, duomenų mokslo, pardavimų bei rinkodaros komandas ir pagerinti farmacijos produktų prieinamumą.
„Sutrikus tradicinių verslo parodų ciklui, pandemija pastūmėjo farmacijos verslo vystymui rinktis skaitmeninę erdvę. Internetinė prekyvietė farmacijos bendrovėms teikia daugybę pranašumų. Mūsų sukaupta farmacinių produktų duomenų bazė palengvina naujų produktų atradimą, sistemizuoja derybų procesą bei leidžia sumažinti naujų produktų įvedimo į rinką sąnaudas“, – pranešime cituojamas Mindaugas Zagorskis, „Pipelinepharma“ vadovas.
„Pipelinepharma“ internetinė platforma suveda vaistų gamintojus ir farmacinių produktų platintojus. Nuo „Pipelinepharma“ veiklos pradžios platformoje įgyvendintų sandorių vertė viršija 200 mln. Eur, o sukurtų partnerysčių geografija apima 30 skirtingų šalių penkiuose žemynuose, teigiama pranešime.
„Pipelinepharma“ platformoje siūloma apie 60.000 farmacijos produktų iš maždaug 1.300 pasaulio gamintojų, o siūlomų vaistų bylų (ang. CTD) kortelės leidžia greitai surasti reikiamus produktus, patikrinti jų platinimo naujose rinkose galimybes.
M. Zagorskio teigimu, tai leidžia pirminį sandorį platformoje pasiekti per 30 dienų. Tradiciškai farmacijoje šis procesas užimdavo mėnesius ar net metus.
„Iron Wolf Capital“ į „Pipelinepharma“ investavo 450.000 Eur, kitų investuotojų indėlis nedetalizuojamas.
Registrų centro duomenimis, nuo 2010 m. veikiančios „Pipelinepharma“ plėtra užsiimančios UAB „Vitardus“ pardavimo pajamos pernai mažėjo daugiau nei du kartus iki 182.000 Eur, bendrovė patyrė 234.000 Eur grynųjų nuostolių.