2021-04-13 20:55

„Tesonet“ klientų aptarnavimo departamentą perkėlė į naują įmonę „CyberCare“

Eimantas Sabaliauskas ir Tomas Okmanas „Tesonet“ įkūrėjai. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Eimantas Sabaliauskas ir Tomas Okmanas „Tesonet“ įkūrėjai. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Tesonet“ įmonių grupės klientų aptarnavimo departamentas taps atskira kibernetinio saugumo produktų aptarnavimo bendrove „CyberCare“. Pastaroji planuoja darbuotojų skaičių per metus padidinti mažiausiai trečdaliu.

„Įmonės klientų aptarnavimo departamento komandai nuolat didėjant, nusprendėme ją atskirti ir įkurti atskirą kibernetinio saugumo produktų aptarnavimo centrą“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas Eimantas Sabaliauskas, vienas iš „Tesonet“ įkūrėjų.

„CyberCare“ šiuo metu dirba apie 350 specialistų, o per artimiausius metus bendrovė numato jų pasamdyti dar bent 150.

„CyberCare“ Lietuvos juridinių asmenų registre įregistruota sausį, rodo Registrų centro duomenys. Bendrovei vadovauja Dainius Vanagas.

VŽ rašė, kad „Tesonet“ dalininkai yra įkūrę arba investavę į keliolika įmonių. Sėkmingiausia ir labiausiai žinoma  - „Nord Security“, siūlanti virtualaus privataus tinklo produktą „NordVPN“.

„Tesonet“ yra investavę į keletą Lietuvos startuolių ir brandesnių bendrovių. Pavyzdžiui, žaidimų platformą „Eneba“, mokymų startuolį „Turing College“, išmaniuosius prekybos sprendimus kuriančią „Pixevia“, svetainių prieglobos įmonę „Hostinger“ ir kitus verslus.

 „Tesonet“ taip pat apie 50 mln. Eur investavo ir į Vilniuje, buvusioje „Spartos“ gamyklos teritorijoje, kuriamą technologinių įmonių miestelį „Cyber City“.

52795
130817
52791