Bendrovės akcijos pirmąją prekybos dieną brango 3,47%, o uždarymo kaina siekė
55,15 PLN, apyvarta sudarė 5 mln. PLN (4,4 mln. Lt). Uždarymo kaina buvo 6%
didesnė nei akcijos parduotos per pirminį viešą akcijų siūlymą (angl. IPO).
Per vasario 11–15 d. ASG įgyvendinti IPO investuotojams parduota 1,473 mln.
vnt. akcijų (25% įstatinio kapitalo) ir plėtrai pritraukta 76,61 mln. PLN
(apie 68 mln. Lt) investicijų. Akcijos parduotos po 52 PLN, t. y. mažiausia
nustatyta platinimo intervalo kaina.
ASG yra septinta debiutantė Varšuvos biržoje šiais metais.
VZ.LT rašė, kad ASG į Varšuvos biržą žengė antruoju bandymu. Atsisakę planų
įgyvendinti IPO pernai rudenį, šiemet vasarį per viešąjį akcijų platinimą ASG
pardavė beveik 1,5 mln. akcijų (apie 25% įstatinio kapitalo). Iš jų 1.368.333
vnt. skirta instituciniams (stambiesiems), o 105.000 vnt. – mažmeniniams
(smulkiesiems) investuotojams.
„Esame patenkinti IPO rezultatais. Akcijas siūlėme 52–67 PLN (46-59 Lt)
kainos intervale. Nesiekėme akcijų parduoti maksimalia kaina, tiesiog norėjome
pasiekti didesnį akcininkų susidomėjimą bei gauti daugiau investuotojų paraiškų.
Todėl akcijų paklausa apie tris kartus viršijo pasiūlą“, – tuomet VZ.LT
komentavo Gediminas Žiemelis, ASG valdybos pirmininkas.
Bendrovė skelbėsi pernai per 9 mėn. gavusi 229,26 mln. Lt pajamų bei
uždirbusi 14,89 mln. Lt grynojo pelno, atitinkamai 27% ir 184% daugiau nei
užpernai atitinkamu metu.
2010 m. rugsėjo 22 d. duomenimis, ASG, kurios pagrindinė akcininkė yra „ZIA
valda Cyprus“ (valdo 43,88% įstatinio kapitalo), yra išleidusi 4,420 mln. vnt.
akcijų.
Anksčiau skelbta, kad viešam akcijų siūlymui organizuoti ASG pasisamdė
„Lidl“ įvertintas kaip didžiausią vertę už pinigus siūlantis prekės ženklas Baltijos šalyse
Prekybos tinklas „Lidl“ pripažintas didžiausią vertę už pinigus siūlančiu prekės ženklu Baltijos šalyse ir pateko tarp mylimiausių prekės ženklų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.Taip pat „Lidl“ buvo išrinktas didžiausią vertę už pinigus siūlančiu prekės ženklu Estijoje. Tokius rezultatus atskleidė naujausias Baltijos šalių prekių ženklų tyrimas „Baltic Brands“, kuriame 3000 respondentų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje vertino daugiau nei 600 prekių ženklų pagal įvairius kriterijus.
Klaipėdos Lighthouse HUB lyderystė: kibernetinis raštingumas jaunimui
Jaunajai kartai kibernetinio saugumo įgūdžiai šiandien tampa tokie pat svarbūs kaip skaitymas ar rašymas. Be jų ateities darbo rinka susidurs su rimta problema – darbuotojai, neturintys bazinių žinių apie duomenų apsaugą ir saugų elgesį internete, taps pažeidžiami tiek asmeniniu, tiek profesiniu lygmeniu, todėl gebėjimas užtikrinti saugumą tampa universalia kompetencija.
Lenkijos bendrovę „Dom Maklerski BZ WBK“, o finansine patarėja – lenkų įmonę
„Rubicon Partners“.