Bendrovės akcijos pirmąją prekybos dieną brango 3,47%, o uždarymo kaina siekė
55,15 PLN, apyvarta sudarė 5 mln. PLN (4,4 mln. Lt). Uždarymo kaina buvo 6%
didesnė nei akcijos parduotos per pirminį viešą akcijų siūlymą (angl. IPO).
Per vasario 11–15 d. ASG įgyvendinti IPO investuotojams parduota 1,473 mln.
vnt. akcijų (25% įstatinio kapitalo) ir plėtrai pritraukta 76,61 mln. PLN
(apie 68 mln. Lt) investicijų. Akcijos parduotos po 52 PLN, t. y. mažiausia
nustatyta platinimo intervalo kaina.
ASG yra septinta debiutantė Varšuvos biržoje šiais metais.
VZ.LT rašė, kad ASG į Varšuvos biržą žengė antruoju bandymu. Atsisakę planų
įgyvendinti IPO pernai rudenį, šiemet vasarį per viešąjį akcijų platinimą ASG
pardavė beveik 1,5 mln. akcijų (apie 25% įstatinio kapitalo). Iš jų 1.368.333
vnt. skirta instituciniams (stambiesiems), o 105.000 vnt. – mažmeniniams
(smulkiesiems) investuotojams.
„Esame patenkinti IPO rezultatais. Akcijas siūlėme 52–67 PLN (46-59 Lt)
kainos intervale. Nesiekėme akcijų parduoti maksimalia kaina, tiesiog norėjome
pasiekti didesnį akcininkų susidomėjimą bei gauti daugiau investuotojų paraiškų.
Todėl akcijų paklausa apie tris kartus viršijo pasiūlą“, – tuomet VZ.LT
komentavo Gediminas Žiemelis, ASG valdybos pirmininkas.
Bendrovė skelbėsi pernai per 9 mėn. gavusi 229,26 mln. Lt pajamų bei
uždirbusi 14,89 mln. Lt grynojo pelno, atitinkamai 27% ir 184% daugiau nei
užpernai atitinkamu metu.
2010 m. rugsėjo 22 d. duomenimis, ASG, kurios pagrindinė akcininkė yra „ZIA
valda Cyprus“ (valdo 43,88% įstatinio kapitalo), yra išleidusi 4,420 mln. vnt.
akcijų.
Anksčiau skelbta, kad viešam akcijų siūlymui organizuoti ASG pasisamdė
Nepameskime „G“: kodėl valdysena lemia pasitikėjimą įmonių tvarumu?
Tvarumo istorijų rinkoje daugėja, o įmonių deklaruojami tikslai skamba gražiai. Visgi jei aiškių mechanizmų jiems įgyvendinti nematyti, pasitikėjimas tvarumu gali ištirpti greičiau nei CO2 skaičiai ataskaitose. Todėl „G“, valdysena, tampa ypač svarbia ESG dalimi, kuri geriausiai parodo, ar tvarumas yra reali strategija, ar tik komunikacijos kampanija.
„Norfos“ labdaros ir paramos fondas: laikas apžvelgti 20 metų gerus darbus
Kalėdos – metas, kai galime pasidalinti gerumu, apžvelgti gerus darbus, pokalbyje apie labdarą ir paramą teigia Dainius Dundulis, UAB „Norfos mažmena“ valdybos pirmininkas bei logistikos ir gamybos UAB „Rivona“ generalinis direktorius. „Norfos“ labdaros ir paramos fondas buvo įkurtas prieš 20 m., kai apie tokią veiklą galvojo ar ją vykdė mažuma verslų. „Norfos“ grupė šiemet suteiks labdaros ir paramos už daugiau kaip 2 mln. Eur.
36 min.Rekordinis skolinimas Baltijos šalyse: kur verslas investuos 2026 m.?
„Citadele“ banko skolinimo apimtys Baltijos šalių verslo klientams per šiuos metus viršijo rekordus – įmonėms paskolinta per 900 mln. eurų, o kitąmet tikimasi dar didesnio augimo. Tai rodo itin pozityvios verslo nuotaikos ir investicijų planai bei auganti bendra paskolų rinka, „Verslo tribūnos“ podkaste sakė „Citadele“ banko valdybos narys, verslo bankininkystės Baltijos šalims vadovas Vaidas Žagūnis.
Universalus pakuočių dizainas: Kodėl tai konkurencinis pranašumas, o ne labdara
Universalus dizainas (angl. Universal Design, Inclusive Design arba Accessible Design) – ilgą laiką į šią temą žiūrėjau kaip į svarbią, bet nišinę sritį. Kai mes, „PinProof Packaging“, kuriame išskirtinius pakuočių projektus kosmetikos, elektronikos ar maisto produktams, maniau, kad tai filtras, kurį reikia įjungti tam tikrais atvejais – kuriant tik specifinius produktus, ir tai nėra „nuolatinio veikimo“ principas, kurį privaloma taikyti visoms pakuotėms.
Lenkijos bendrovę „Dom Maklerski BZ WBK“, o finansine patarėja – lenkų įmonę
„Rubicon Partners“.