„MTV Latvija“ pardavimai ženkliai kritę, ypač antroje pernai metų
pusėje. Labai sutrikęs ir klientų atsiskaitymas su kanalu. Kadangi visų trijų
Baltijos šalių MTV kanalų veikla labai glaudžiai susijusi, todėl matome bendrą
sąnaudų eilutę ir Latvijoje problemos daro įtaką ir kitoms šalims“, - teigia
Marius Veselis, „MTV Networks Baltic“ generalinis direktorius.
Pasak jo, vienas sprendimų variantų uždaryti „MTV Latvija“ ir šioje šalyje
retransliuoti „MTV Lietuva“. Pagal šį scenarijų, planuojama iš penkių Latvijoje
dirbančių asmenų, palikti vieną – reklamos pardavėją.
„Pradžioje svarstėme retransliuoti nenaudojant jokių lėšų, net vertimui.
Tačiau po naujų metų radome dar du būdus kaip mažinti sąnaudas ne taip
drastiškai. Galbūt paliekant pusiau latvišką kanalą“, - antrą sąnaudų taupymo
variantą nurodo p. Veselis.
Kol kas jis nedetalizuojamas - konkretus sprendimas bus priimtas kitos
savaitės viduryje.
Latviškų reklamų bendrovė neatsisako. Teigiama, kad net uždarius "MTV
Latvija", reklama būtų įterpiama "MTV Lietuva" ir rodoma Lietuvoje ir
Latvijoje.
Šiandien „MTV Latvija“ vietinių laidų neturi. Sąnaudos mažinamos ir kituose
dviejuose „MTV Networks Baltic“ kanaluose. Pasak p. Veselio, „braukoma per
kiekvieną įmonės išlaidų eilutę“.
Tiesa, jis nurodo, kad „MTV Lietuva“ ir „MTV Eesti“ pardavimų planus
vykdo ir šių kanalų uždaryti neketinama.
"MTV Networks Baltic“ priklauso Izraelio žiniasklaidos bendrovei
„Ananey Communication“. Kanalų transliacijos pradėtos 2006 m.
rugsėjį.
Pasaulinė sporto klubų tradicija, atkeliavusi ir į Lietuvą
Kauno „Žalgiris“ prisijungė prie pasaulinių sporto komandų, išleidusių savo vardo mokėjimo korteles, klubo. „Manchester United“, Madrido „Real“, „Barcelona“, Miuncheno „Bayern“, Bostono „Celtics“ – tai sporto pasaulio vardai, kuriems nereikia papildomo pristatymo. Tai ne tik sporto klubai, bet ir galingi prekių ženklai, kurie savo sirgaliams siūlo daugiau nei tik rungtynes – jie atvėrė duris į finansų pasaulį, pristatydami mokėjimo korteles su klubo atributika.
Jūrinis vėjas Lietuvai – brangi iliuzija, o ne racionalus sprendimas
Lietuva planavo du po 700 MW jūrinio vėjo parkus, tačiau vienas konkursas neįvyko, kitas – įstrigęs. Tai nėra bloga žinia, tai tik ženklas, kad šalis turi iš naujo įvertinti pernelyg optimistines vartojimo prognozes ir suskaičiuoti realią naudą. Be elektros jungties į Vokietiją, jūrinis vėjas būtų brangus ir žalą vartotojams darantis projektas.
„Norfa“ eksperimentas: kokybiškesni, bet brangesni riešutai įrodė – turi savo pirkėją
Suprantama, kad riešutais ir džiovintais vaisiais „Norfa“ prekiauja jau nuo pat pirmos 1997 m. Vilniuje atidarytos parduotuvės. Tačiau per beveik tris dešimtmečius prekyba šiais produktais išgyveno ne vieną evoliuciją, pasakoja Dainius Dundulis, šiandien 160 parduotuvių Lietuvoje valdančios UAB „Norfos mažmena“ valdybos pirmininkas ir gamybos bei logistikos UAB „Rivona“ generalinis direktorius bei vienas iš šio mažmeninio prekybos tinklo kūrėjų ir didysis akcininkas.
„Europoje“ atsinaujinęs „Lemon Gym“: kelia kartelę kuriamam sporto, grožio ir sveikatingumo „hubui“
Vilniuje miesto gyvenimo centre „Europoje“ atsinaujinęs „Lemon Gym“ kelia čia besikuriančio sporto, grožio ir sveikatingumo „hubo“ kartelę dar aukščiau. Sporto klubų tinklas modernizuoja esamus klubus, atveria naujus ir siūlo paslaugas, kurių iki šiol sporto klubų narystėse nebuvo. Vienas ryškiausių to pavyzdžių – atnaujintas ir dar didesnis „Lemon Gym“ klubas „Europoje“. Per paskutinius kelerius metus į klubo atnaujinimą, praplėtimą, naujų paslaugų įvedimą buvo investuota beveik 400 tūkstančių eurų.