2014-11-25 23:01

Rėmimas: tarp nuoširdumo ir komercijos

Didžiausią naudą raško tie rėmėjai, kurie rėmimą lydintiems projektams skiria dar bent pusę renginiui skiriamos sumos ir sugeba užsimezgusią partnerystę išlaikyti ne vienerius metus..
„Nors Lietuvos rinkoje rėmimo tendencijos ir geroji praktika dar tik formuojasi, tačiau pagrindinių renginių ir jų rėmėjų komandos per pastaruosius kelerius metus gerokai pasistūmėjo į priekį. Vien tai, kad didieji prekių ženklai jau pradėjo planuoti ne vien rėmimo biudžetus, bet drauge vis daugiau investuoti ir į projektų rėmimą lydinčius įvairiausius kitus projektus, rodo teigiamas tendencijas“, – apibendrindamas trečiąją „Verslo žinių“ ir VšĮ „Smart Sponsorship“ rengiamą metinę rėmimo rinkodaros konferenciją „Smart Sponsorship 2014“, teigia Mindaugas Morkūnas, šios bendrovės vadovas. Povilas Petniūnas, UAB „Švyturys-Utenos alus“ prekės ženklų vadovas, konferencijoje kalbėdamas apie ilgametę „Carlsberg“ ir futbolo draugystę, pabrėžė, kad šio sporto rėmimas jau senai yra tapęs svarbiu ir neatsiejamu prekės ženklo architektūros veiksniu.
52795
130817
52791