Rėmimas: tarp nuoširdumo ir komercijos

„Nors Lietuvos rinkoje rėmimo tendencijos ir geroji praktika dar tik formuojasi, tačiau pagrindinių renginių ir jų rėmėjų komandos per pastaruosius kelerius metus gerokai pasistūmėjo į priekį. Vien tai, kad didieji prekių ženklai jau pradėjo planuoti ne vien rėmimo biudžetus, bet drauge vis daugiau investuoti ir į projektų rėmimą lydinčius įvairiausius kitus projektus, rodo teigiamas tendencijas“, – apibendrindamas trečiąją „Verslo žinių“ ir VšĮ „Smart Sponsorship“ rengiamą metinę rėmimo rinkodaros konferenciją „Smart Sponsorship 2014“, teigia Mindaugas Morkūnas, šios bendrovės vadovas.
Povilas Petniūnas, UAB „Švyturys-Utenos alus“ prekės ženklų vadovas, konferencijoje kalbėdamas apie ilgametę „Carlsberg“ ir futbolo draugystę, pabrėžė, kad šio sporto rėmimas jau senai yra tapęs svarbiu ir neatsiejamu prekės ženklo architektūros veiksniu.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai