"Panoden" strategija - kokybė ir žinios
Gazelė 2004
UAB BĮ "Panoden"
Pagrindinė veikla Fleksografinė spauda ir pakavimo medžiagos
Buveinė Panevėžys
Darbuotojų skaičius 100
Direktorius Aleksas Varna
Apyvartos augimas (2000-2003 m.) 67%
UAB BĮ "Panoden" apyvarta, mln. Lt
2000 m. 5,15
2001 m. 6,07
2002 m. 6,7
2003 m. 8,6
Šaltinis: įmonės duomenys "Konkurencija nuolat stiprėja, todėl gerinti mūsų spaudos ant polietileno kokybę - pagrindinis ir strateginis uždavinys", - sako Aleksas Varna, "Panoden" generalinis direktorius. Pasak jo, tokio tikslo siekti neįmanoma neinvestuojant. Vien pernai į modernią dažymo mašiną ir kitus įrenginius investuota per 4 mln. Lt. Dabar panevėžiečiai sugeba iškart dažyti aštuoniomis spalvomis.
"Investicijų nestabdome ir šiemet: įsigijome formų gamybos mašiną, distiliatorių, laminavimo mašiną, tai kainavo per 1 mln. Lt", - pasakoja p. Varna.
"Panoden" – viena iš didžiausių fleksografine spauda užsiimančių įmonių Lietuvoje. Bendrovės klientų pagausėjo iki 170. Ji bendradarbiauja beveik su visomis didžiausiomis maisto pramonės - duonos, pieno, biriųjų ir šaldytų produktų - įmonėmis. Eksportas auga
"Panoden" džiaugiasi, kad kasmet didėja įmonės eksportas, dabar sudarantis 36,5% visos apyvartos. Daugiausia užsakymų - ketvirtadalis apyvartos - gaunama iš Estijos. Anot p. Varnos, itin džiugina pernai atrasta Švedija. Panevėžiečiai ir toliau ketina ieškoti naujų partnerių Vakarų Europoje, nors stebi ir Rytus, kur dėl nepakankamai palankių verslo sąlygų ten kol kas dirbti neketina.
Didėjant pardavimui užsienyje ir Lietuvoje, šiemet "Panoden" tikisi pasiekti 12 mln. Lt apyvartą, t.y. 39,5% daugiau nei pernai. Įvairūs segmentai atneša bendrovei nevienodai pelno. Pelningiausia sritis - spauda ant duonos pakuočių (našumas apie 10%), ūkinių prekių ir šaldytų gaminių segmente našumas mažesnis - apie 5%.
UAB BĮ "Panoden"
Pagrindinė veikla Fleksografinė spauda ir pakavimo medžiagos
Buveinė Panevėžys
Darbuotojų skaičius 100
Direktorius Aleksas Varna
Apyvartos augimas (2000-2003 m.) 67%
UAB BĮ "Panoden" apyvarta, mln. Lt
2000 m. 5,15
2001 m. 6,07
2002 m. 6,7
2003 m. 8,6
Šaltinis: įmonės duomenys "Konkurencija nuolat stiprėja, todėl gerinti mūsų spaudos ant polietileno kokybę - pagrindinis ir strateginis uždavinys", - sako Aleksas Varna, "Panoden" generalinis direktorius. Pasak jo, tokio tikslo siekti neįmanoma neinvestuojant. Vien pernai į modernią dažymo mašiną ir kitus įrenginius investuota per 4 mln. Lt. Dabar panevėžiečiai sugeba iškart dažyti aštuoniomis spalvomis.
"Investicijų nestabdome ir šiemet: įsigijome formų gamybos mašiną, distiliatorių, laminavimo mašiną, tai kainavo per 1 mln. Lt", - pasakoja p. Varna.
"Panoden" – viena iš didžiausių fleksografine spauda užsiimančių įmonių Lietuvoje. Bendrovės klientų pagausėjo iki 170. Ji bendradarbiauja beveik su visomis didžiausiomis maisto pramonės - duonos, pieno, biriųjų ir šaldytų produktų - įmonėmis. Eksportas auga
"Panoden" džiaugiasi, kad kasmet didėja įmonės eksportas, dabar sudarantis 36,5% visos apyvartos. Daugiausia užsakymų - ketvirtadalis apyvartos - gaunama iš Estijos. Anot p. Varnos, itin džiugina pernai atrasta Švedija. Panevėžiečiai ir toliau ketina ieškoti naujų partnerių Vakarų Europoje, nors stebi ir Rytus, kur dėl nepakankamai palankių verslo sąlygų ten kol kas dirbti neketina.
Didėjant pardavimui užsienyje ir Lietuvoje, šiemet "Panoden" tikisi pasiekti 12 mln. Lt apyvartą, t.y. 39,5% daugiau nei pernai. Įvairūs segmentai atneša bendrovei nevienodai pelno. Pelningiausia sritis - spauda ant duonos pakuočių (našumas apie 10%), ūkinių prekių ir šaldytų gaminių segmente našumas mažesnis - apie 5%.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai