„Fazer Lietuva“: augo ir rinkos dalis, ir apyvarta

Duonos gaminius kepančios UAB Fazer Lietuva apyvarta 2014 m. augo 8,3% nuo 12,88 mln. Eur 2013 m. iki 13,96 mln. Eur praėjusiais metais. Įmonė augimą fiksavo 5-erius metus iš eilės, be to, augo ir jos rinkos dalis, teigia bendrovė.
Fazer grupė atskirų įmonių pelningumo rodiklių neskelbia.Nielsen mažmeninės prekybos indekso duomenimis , Fazer Lietuva pakuotos duonos rinkoje pernai užėmė antrą vietą 2014 m. jai priklausė 14,5% rinkos dalies (2013 m. 13,7%).Pernai sustiprinome savo pozicijas rinkoje ir konsolidavome kepyklų verslą Baltijos šalyse tai leido mums padidinti savo pajėgumus, įdiegti naujas gamybos linijas, priimti darbuotojų. Džiaugiamės šiais pokyčiais ir ruošiamės naujiems jau netrukus startuosime su šaldytų produktų linija, sako Mindaugas Snarskis, Fazer Bakery Baltic generalinis direktorius.Gardėsio Bočių juoda duonos pardavimai pernai augo 20%. Jorė prekių ženklas itin sėkmingai žengė į užkandžių kategoriją su džiovintomis duonos riekelėmis, sparčiai populiarėjo Auksė gaminiai sumuštiniams (augo 62%), stiprias pozicijas išlaikė mažu formatu išsiskiriantys Tip Top gaminiai ( pardavimai didėjo 36%) bei Skrudink ir ragauk sumuštinių duonos (augo 10%).Fazer įmonių grupė 2014 m. pasiekė 1,647 mlrd. Eur apyvartą, kuri, palyginti su 2013 m., sumažėjo 2,8%. Pasak Christopho Vitzthumo, grupės generalinio direktoriaus, tai lėmė nestabili situacija Rusijoje ir rublio nuvertėjimas, taip pat sumažėjęs vartojimas Suomijoje. Grupės veiklos pelnas pernai siekė 79,6 mln. Eur.Įmonių grupėje bendrovėje dirba daugiau nei 15.000 darbuotojų. Kaune esančioje kepykloje šiuo metu dirba 219 darbuotojų.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti