„Fazer Lietuva“: augo ir rinkos dalis, ir apyvarta

„Fazer“ grupė atskirų įmonių pelningumo rodiklių neskelbia.
„Nielsen“ mažmeninės prekybos indekso duomenimis , „Fazer Lietuva“ pakuotos duonos rinkoje pernai užėmė antrą vietą – 2014 m. jai priklausė 14,5% rinkos dalies (2013 m. – 13,7%).
„Pernai sustiprinome savo pozicijas rinkoje ir konsolidavome kepyklų verslą Baltijos šalyse – tai leido mums padidinti savo pajėgumus, įdiegti naujas gamybos linijas, priimti darbuotojų. Džiaugiamės šiais pokyčiais ir ruošiamės naujiems – jau netrukus startuosime su šaldytų produktų linija“, – sako Mindaugas Snarskis, „Fazer Bakery Baltic“ generalinis direktorius.
„Gardėsio“ „Bočių“ juoda duonos pardavimai pernai augo 20%. „Jorė“ prekių ženklas itin sėkmingai žengė į užkandžių kategoriją su džiovintomis duonos riekelėmis, sparčiai populiarėjo „Auksė“ gaminiai sumuštiniams (augo 62%), stiprias pozicijas išlaikė mažu formatu išsiskiriantys „Tip Top“ gaminiai ( pardavimai didėjo 36%) bei „Skrudink ir ragauk“ sumuštinių duonos (augo 10%).
„Fazer“ įmonių grupė 2014 m. pasiekė 1,647 mlrd. Eur apyvartą, kuri, palyginti su 2013 m., sumažėjo 2,8%. Pasak Christopho Vitzthumo, grupės generalinio direktoriaus, tai lėmė nestabili situacija Rusijoje ir rublio nuvertėjimas, taip pat sumažėjęs vartojimas Suomijoje. Grupės veiklos pelnas pernai siekė 79,6 mln. Eur.
Įmonių grupėje bendrovėje dirba daugiau nei 15.000 darbuotojų. Kaune esančioje kepykloje šiuo metu dirba 219 darbuotojų.