Finišas – internetiniame balsavime grumiasi duona ir alus
 
                                                                                            
                                                                                    "Volfas Engelman" iškopė į paskutinįjį etapą aplenkęs kosmetikos gamintoją "Margaritą", o "Baltasis pyragas" įnirtingoje kovoje taškas į tašką - "Viči". Pastarasis šį rytą pirmavo, tačiau auditavus duomenis, "Viči" balsų skaičius sumenko daugiau nei perpus.
„Daugiausia internautų simpatijų pelnęs prekės ženklas“ paaiškės 8 d. ir bus paskelbtas bei apdovanotas "Verslo žinių" organizuojamoje rinkodaros pasiekimų konferencijoje „Password 2013 m.“.
Balsuoti galima ČIA
Komisijos sprendimams, renkant metų sėkmingiausiąjį ženklą, balsavimas internetu įtakos neturės.
Primename, jog „Metų prekės ženklo 2013 m.“ konkurse nominacijos bus įteiktos šiose kategorijose: „Metų prekės ženklas 2013 m.“, „Sėkmingiausias greitojo vartojimo produktas, pasirodęs 2012 m.“, „Daugiausia internautų simpatijų pelnęs prekės ženklas“. Įvertinta bus ir „Originaliausia prekės ženklo vizija", "Aukščiausią įvertinimą pelnęs tarptautinis prekės ženklas" bei „Sėkmingiausi pirmieji rinkodaros žingsniai“.
Visi konkurse dalyvaujantys prekių ženklai buvo atrinkti iš keturių greitai vartojamų produktų kategorijų: maisto produktų ir bakalėjos, gėrimų, asmens higienos bei namų ūkio priežiūros priemonių.
 
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                    