„Mantinga“: 9 mėn. pardavimus augino naujas maisto skubantiems asortimentas

„Šiemet asortimentą išplėtėme daugiau nei 150 naujų gaminių, didžioji dalis yra maistas skubantiems“, — sako Martynas Mykolaitis, bendrovės finansų direktorius.
Pernai metų pabaigoje „Mantinga“ Marijampolėje atidarė greitojo maisto gamyklą ir pasiūlė įvairių naujų gaminių, tarp kurių – šviežios sriubos, užkandžiai, kepiniai „ant akmens“.
Specialistas skaičiuoja, kad didesnes pajamas šiemet lėmė naujos gamyklos asortimentas (pajamos didėjo apie 19 mln. Lt) ir šaldytų duonos gaminių bei naujų produktų senoje gamykloje asortimentas (pajamos augo 4 mln. Lt). Brangę grūdai, pasak jo, produktų kainų nepakeitė, tad įtakos įmonės pardavimų pajamoms nedarė.
Lietuvoje bendrovė pardavė apie 40% visos pagamintos produkcijos, didžiąją dalį – per prekybos tinklus, tačiau pardavimai mokykloms, restoranams, užkandinėms ir viešbučiams sparčiai didėja.
UAB „Mantinga“ produkciją eksportuoja į 30 užsienio valstybių, daugiausia į Skandinaviją, Baltijos šalis, NVS, JAV, Lenkiją, Didžiąją Britaniją ir kitur.
„Pastaraisiais metais pardavimai Lietuvos rinkoje ir eksportas į užsienį buvo pasiskirstę po lygiai, tačiau šiemet eksportas persisvėrė į didesnę pusę ir sudarė 60% pardavimų srauto“, — sako p. Mykolaitis.
Bendrovėje „Mantinga“ spalio pradžioje dirbo 777 darbuotojai, 105 mažiau nei pernai. Darbo našumas, pasak vadovo, didėjo dėl gamybos procesų automatizacijos, produktų krepšelio pokyčių.