2012-12-09 23:01

Politinei reklamai išleista 53% mažiau

Daugiausia iš politinės reklamos per šiuos Seimo rinkimus uždirbo televizija TV3 - 2,6 mln. Lt. Apskritai politinei reklamai šiais metais išleista gerokai mažiau pinigų nei per Seimo rinkimus prieš ketverius metus.

"Per šiuos rinkimus labai padaugėjo pavienių kandidatų reklamos ir sumžėjo partijų reklamų. Taip pat kai kurios partijos nesireklamavo", - teigia Ramunė Malinauskienė, reklamos planavimo agentūros "Omnicom Media Group" vadovė.

Ponia Malinauskienė pateikia tyrimų bendrovės TNS LT duomenis, remiantis jais, 2012 m. rinkimams politikai išleido 53% mažiau pinigų nei per 2008 m. Seimo rinkimus. Šiemet partijos ir kandidatai išleido 5,5 mln. Lt, o 2008 m. - 11,7 mln. Lt. Partijų reklamų sumažėjo 84%, o kandidatų reklamos padaugėjo 24%.

Skaičiai pateikiami neįvertinus galimų nuolaidų ir susitarimų, tačiau paprastai partijos nuolaidų iš žiniasklaidos priemonių negauna.

Kiek pajamų iš politikų gavo skirtingos žiniasklaidos priemonės, skaitykite pirmadienio "Verslo žinių" rubrikoje "Medijos".

52795
130817
52791