Politinei reklamai išleista 53% mažiau

"Per šiuos rinkimus labai padaugėjo pavienių kandidatų reklamos ir sumžėjo partijų reklamų. Taip pat kai kurios partijos nesireklamavo", - teigia Ramunė Malinauskienė, reklamos planavimo agentūros "Omnicom Media Group" vadovė.
Ponia Malinauskienė pateikia tyrimų bendrovės TNS LT duomenis, remiantis jais, 2012 m. rinkimams politikai išleido 53% mažiau pinigų nei per 2008 m. Seimo rinkimus. Šiemet partijos ir kandidatai išleido 5,5 mln. Lt, o 2008 m. - 11,7 mln. Lt. Partijų reklamų sumažėjo 84%, o kandidatų reklamos padaugėjo 24%.
Skaičiai pateikiami neįvertinus galimų nuolaidų ir susitarimų, tačiau paprastai partijos nuolaidų iš žiniasklaidos priemonių negauna.