Ambicija – perbraižyti verslo turizmo kryptis

Publikuota: 2018-05-11
Massimo Supino
Massimo Supino

Vilnius išgyvena apgyvendinimo paslaugų bumą: vienam po kito kylant naujiems viešbučiams, skaičiuojama, kad sostinės kambarių fondas šiemet pasipildys bent keliais šimtais naujų numerių. Net 165 kambarius prie šio skaičiaus pridės vasarą pradėsiantis veikti viešbučio „Radisson Blu Hotel Lietuva“ priestatas. Jam atvėrus duris „Radisson Blu Hotel Lietuva“ iš viso turės 456 kambarius ir pagal jų skaičių bus didžiausias viešbutis Vilniuje.

Vis dėlto, nors viešbutis vadovaujasi devizu „daugiau yra geriau“, jo vadovas Massimo Supino pabrėžia, kad vien dydžio veiklos sėkmei užtikrinti nepakanka.

Rinka – vis reiklesnė ir judresnė

„Esu italas, o mes garsėjame dėmesiu kokybei, ypač maisto ir gėrimų. Man tai taip pat labai artima, noriu šia aistra dalintis su viešbučio svečiais, siūlydamas įvairesnių, sveikesnių, dar aukštesnės kokybės patiekalų. Apskritai, paslaugų kokybė ir jos gerinimas visose srityse yra vienas svarbiausių mūsų tikslų“, - teigia šį pavasarį viešbučiui „Radisson Blu Hotel Lietuva“ pradėjęs vadovauti pašnekovas.

 M. Supino pažymi, kad aukštesnė kokybė nebūtinai reiškia didesnę paslaugų kainą. „Kokybę galima gerinti nedidinant kaštų, bet, pavyzdžiui, susitelkiant į darbuotojų komandą, skatinant jos tobulėjimą ir augimą, siekiant suteikti svečiams kuo daugiau. Atvykę čia jie turi jausti, kad svečiais tinkamai ir visapusiškai rūpinamasi, kad jie čia gali visiškai atsipalaiduoti ir jaustis saugūs“, – kalba viešbučio vadovas.

„Radisson Blu Hotel Lietuva“ specializacija – verslo renginiai ir konferencijos. Anot pašnekovo, viešbučio plėtra ir naujasis priestatas paskatins konferencinio turizmo augimą Vilniuje.

„Kaip ir daugelis kitų, apgyvendinimo paslaugų rinka tampa vis dinamiškesnė. Tai puikiai atspindi rezervavimo lango – laiko, kurį viešbutis turi renginiui organizuoti, – pokyčiai. Anksčiau vietos net ir palyginti nedideliems renginiams ar konferencijoms būdavo rezervuojamos labai iš anksto. Dabar tokios rezervacijos atliekamos tik itin stambiems renginiams, o daugeliu atvejų turime gana nedaug laiko erdvėms, kambariams, aptarnavimui paruošti, dažnai keli užsakymai vykdomi tuo pat metu“, – teigia M. Supino.

Viena vertus, dėl to viešbučiams tampa žymiai sudėtingiau planuoti veiklą ir prognozuoti lankytojų srautus. Kita vertus, tai skatina būti lankstesnius, ieškoti naujų galimybių. Pašnekovas neabejoja, kad jų ratas gerokai išsiplės atidarius baigiamą statyti priestatą.

 Nurungti Rygą ir Taliną

Naujasis keturių žvaigždučių verslo klasės viešbučio pastatas – aštuonių aukštų. Pirmajame aukšte veiks prekybos salės, virš jų dviejuose įsikurs verslo organizacijos, o likusiuose penkiuose bus apgyvendinami viešbučio svečiai. Po pastatu įrengiama požeminė dviejų aukštų automobilių stovėjimo aikštelė. Iš vieno „Radisson Blu Hotel Lietuva“ viešbučio pastato į kitą svečiai galės patekti jungiančia galerija.

Naujojo statinio energinio efektyvumo klasė bus A+ klasės. Komfortą viešbutyje užtikrins pažangi, aplinką bei energiją tausojanti šildymo ir vėdinimo sistema. Viešbučio valdytojai sieks, kad jam būtų suteiktas BREEAM sertifikatas, žymintis šiuolaikinį dizainą, efektyvumą, komfortą bei svečių gerovę.

„Viešbutis pasižymės patogumu ir erdvumu. Neabejoju, jis paliks neišdildomą įspūdį svečiams, kuriuos netrukus būsime pasirengę priimti naujo kokybės standarto aplinkoje. Buvome susidūrę su būtinybe atsakyti neigiamai kelių stambių renginių organizatoriams, nes tiesiog neturėjome galimybių juos priimti. Bet nuo šiol daug kas keisis. Galimybės taps visiškai kitos“, – tikina viešbučio vadovas.

Daugiau nei du dešimtmečius viešbučiams įvairiose šalyse vadovaujantis M. Supino teigia 15,7 mln. eurų investicijomis į viešbučio plėtrą ir savo veikla siekiantis padėti Vilniui tapti visaverčiu verslo turizmo traukos centru ir konkuruoti su Latvijos bei Estijos sostinėmis.

„Ryga ir Talinas šiuo metu pritraukia didžiąją dalį konferencinių turistų srautų, o mūsų visų bendras tikslas – padėti Vilniui tapti pagrindine rinka, paskatinti rinktis jį, o ne kaimyninių šalių sostines. Pirmieji mano įspūdžiai apsilankius Vilniuje – tai nuostabus miestas. Šie įspūdžiai išliko ir čia gyvenant. Tai gražus, švarus, saugus, žalias miestas. Jis gali sužavėti kiekvieną Vakarų Europos šalių gyventoją, ir išplėtę viešbutį galėsime dar geriau pasirūpinti, kad svečiai Vilniuje jaustųsi patogiai ir maloniai. Ko dar reikėtų verslo turizmo srautų kryptims pakeisti – tai Vakaruose garsiau girdimos žinios apie Lietuvą ir Vilnių. Tam, suprantama, būtinas aktyvesnis ne tik privataus sektoriaus, bet ir valstybės institucijų vaidmuo“, - pabrėžia M. Supino.

Paklaustas, ar spartus viešbučių pasiūlos augimas Vilniuje neatsisuks kitu galu ir ar jie neliksią pustuščiai, „Radisson Blu Hotel Lietuva“ vadovas pirštu beda į skaičius. Anot jo, nepaisant šiemet augančio kambarių fondo, viešbučio lankytojų srautas lieka stabilus ir net kiek didesnis, lyginant su praėjusiais metais. „Paklausa auga, ir netrukus būsime pasiruošę dar geriau ją tenkinti. Belieka pasirūpinti, kad žinia apie Vilnių pasaulyje sklistų kuo plačiau. Savo ruožtu, mes pasirūpinsime, kad svečių prisiminimai apie viešnagę Lietuvos sostinėje būtų kuo puikiausi“, – šypsosi pašnekovas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau