2022-10-04 18:02

Prekybos tinklai reaguoja į infliaciją: atlyginimus kelia visi, tačiau požiūris į papildomas priemones skiriasi

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Šiuo metu daugelis organizacijų imasi įvairių priemonių, kaip padėti darbuotojams įveikti šį laikotarpį. Vieni kelia atlyginimus, kiti renkasi išmokų, premijų kelią ar bando suteikti daugiau nemokamų paslaugų biuruose.
  • Visi prekybos tinklai jau peržiūrėjo ir vis peržiūri atlyginimus, tačiau didelis dėmesys yra teikiamas ir papildomoms naudoms.
  • Pasak ekspertų, tokie būdai visuomet buvo populiarūs, ypač sunkesniais periodais.
  • Dainius Dundulis, UAB „Rivona“ generalinis direktorius ir UAB „Norfos mažmena“ valdybos pirmininkas, tokias priemones vertina kiek kitaip: „Tas apsipirkimo dovanojimas, pavadinkime, yra noras pabėgti nuo mokesčių, o mes taip elgtis nenorime. Pagrindinis dalykas yra atlygis – žmonės ateina užsidirbti atlyginimo.“

Henrika Bivainienė, atrankų ir HR sprendimų bendrovės „Amston“ direktorė, teigia, kad siekdami kitaip amortizuoti infliaciją darbdaviai dažniau skiria maitinimą įmonėse, kompensuoja taip pat smarkiai pabrangusius degalus, padengia pavėžėjimo išlaidas tokiu būdu vykstantiems į darbą ar į bendrovės šventinius renginius. Taip pat dažniau skiriami tarnybiniai automobiliai net tiems darbuotojams, kuriems pagal jų pareigas anksčiau nebuvo įprasta to daryti. 

52795
130817
52791