N. Kalinauskas papildė „Utenos trikotažo“ valdybą
„SBA grupėje šiemet įgyvendinome identiteto evoliuciją – nuo misijos atnaujinimo iki vieningos ženklų architektūros bei bendros grupės vizualikos. „Utenos trikotažo“ planuose – tikslai, orientuoti į plėtrą globaliose rinkose. Esu pasiruošęs prisidėti prie bendrovės pokyčių ir pozicijų stiprinimo tiek Lietuvoje, tiek tarptautiniu mastu“, – pranešime žiniasklaidai sako Nerijus Kalinauskas.
Beveik 20 metų patirtį sukaupęs N. Kalinauskas yra dirbęs įvairiose rinkodaros srityse – vadovavo mažmeninės prekybos tinklų „Sportland“ ir „Utenos trikotažas“ rinkodarai, tarptautinei žiniasklaidos planavimo agentūrai „PHD“, komunikacijai valstybės valdomoje įmonėje „Lesto“ (dabartinei ESO), marketingo kompanijai „Marcado“.
„Utenos trikotažo“ valdyboje be Nerijaus Kalinausko šiuo metu dirba jos pirmininkė, SBA verslo kontrolės direktorė Dovilė Tamoševičienė, SBA verslo rizikų direktorius Vytautas Vaškys ir du nepriklausomi nariai, pramonės sektoriaus ekspertai – Nortautas Luopas ir Artūras Užgalis.
„Utenos trikotažo“ įmonių grupei priklauso bendrovės UAB „Aboutwear“, AB „Šatrija“, UAB „Gotija“ ir OAO „Mrija“ (Ukraina). Pagrindinis AB „Utenos trikotažas“ akcininkas – SBA grupė.