Lietuvos futbolas kuria vertę verslui: padeda auginti prekės ženklų populiarumą

Reklama publikuota: 2021-11-09
svg svg

Partnerystę su sporto organizacijomis vis daugiau bendrovių įvardija kaip vieną sėkmingiausių komunikacijos ir rinkodaros sprendimų. Spalio mėn. atlikta Lietuvos futbolo federacijos (LFF) rėmėjų ir partnerių apklausa parodė, kad Lietuvos futbolo rėmimas pateisina verslo organizacijų lūkesčius, didina prekės ženklų žinomumą, padeda pasiekti tikslinę auditoriją ir prisideda prie verslo rezultatų gerinimo.

LFF rėmėjų ir partnerių apklausa atskleidė, jog net 75% bendrovių teigia, kad Lietuvos futbolo rėmimas tapo neatsiejama jų veiklos dalimi, o partnerystė su LFF atperka jų organizacijos lūkesčius.

„Džiaugiamės sėkmingomis partnerystėmis ir galimybe Lietuvos futbolui kurti vertę šalies verslui, skaičiuojančiam apčiuopiamus bendradarbiavimo rezultatus. Teigiami partnerių įvertinimai rodo, kad efektyviai siekiame atsižvelgti į kiekvieno rėmėjo individualius tikslus ir poreikius, esame stiprus komunikacijos ir rinkodaros partneris, formuojame vertę kuriančius rėmimo paketus bei suteikiame papildomų naudų, neįeinančių į rėmimo paketus. Ir toliau sieksime pažangos ir tobulinsime sprendimus, norint kurti tvirtas ir rezultatyvias Lietuvos futbolo ir verslo partnerystes”, – sako LFF generalinis sekretorius Edgaras Stankevičius.

nuotrauka::1 left

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Jis pažymi, kad LFF jau žengia į esporto rinką ir jau netrukus savo rėmėjams bei partneriams pasiūlys naujus produktus šioje srityje.

Augina prekės ženklų žinomumą ir gerina verslo rezultatus

Atlikta apklausa parodė, jog net 75% bendrovių skaičiuoja, kad Lietuvos futbolo rėmimas didina jų prekės ženklo žinomumą, populiarumą ir patikimumą. Daugiau nei pusės apklaustų įmonių teigimu, partnerystė su LFF jų organizacijai padėjo pasiekti tikslinę auditoriją ir potencialius klientus.

Pasak su LFF jau trejus metus bendradarbiaujančios lažybų bendrovės „Optibet“ atstovės Gretos Žudytės, partnerystė su Lietuvos futbolu padeda didinti jų prekės ženklo žinomumą tikslinei auditorijai — sporto aistruoliams.

„Futbolo organizacijos yra strateginė „Optibet“ partnerystė visose Baltijos šalyse. Tad ne veltui Lietuvos futbolo federacija buvo pirmieji mūsų partneriai iš sporto pasaulio kai „Optibet“ pradėjo veikti Lietuvoje. Nors didesnė bendradarbiavimo dalis sutapo su neįprastu ir sudėtingu laikotarpiu, tai tik dar aiškiau parodė čia dirbančių žmonių atsidavimą ir sugebėjimą greitai prisitaikyti. Laikome partnerystę sėkminga ir viena iš svarbių dedamųjų, padedančia įsitvirtinti Lietuvos rinkoje“, — teigia G. Žudytė.

Beveik 63% LFF rėmėjų teigia, kad partnerystė su Lietuvos futbolu taip pat prisideda prie jų verslo rezultatų gerinimo ir pardavimų augimo.

Didžiausios ir ilgiausiai Lietuvoje veikiančios loterijų bendrovės bei Lietuvos futbolo rėmėjos „Perlas Network“ marketingo direktorė Renata Mozūraitė pažymi, kad ilgalaikis šalies sporto rėmimas jų prekės ženklui leidžia pasiekti itin gerų ir apčiuopiamų rezultatų.

„LFF vertiname kaip profesionalų ir patikimą partnerį. Būdami socialiai atsakingi ir remdami įvairias sporto iniciatyvas, mūsų įmonė gauna įvairiapusės pridėtinės vertės ir grąžą, grįžtančią su klientų pasitikėjimu bei didesniu atpažįstamumu“, — sako R. Mozūraitė.

nuotrauka::2 nocrop

Svarbiausia – partnerio dėmėsys ir vertę kuriantis rėmimo paketas

Visos LFF rėmėjų ir partnerių apklausoje dalyvavusios įmonės nurodė, kad joms itin svarbi jų prekės ženklo reklama LFF organizuojamų renginių vietose ir erdvėse, beveik 90% didelę reikšmę teikia vertę kuriančiam rėmimo paketui bei jų prekės ženklo pavadinimo ir logotipo matomumui.

75% Lietuvos futbolo rėmėjų apklausoje pažymėjo, kad labai vertina LFF nuolat teikiamą dėmesį kaip komunikacijos ir rinkodaros partnerio, o kartu – suteikiamą galimybę savo darbuotojams nemokamai dalyvauti LFF renginiuose.

Beveik 63% bendrovių atskleidė, kad joms itin didelę reikšmę turi Lietuvos futbolo rėmimo įtaka jų prekės ženklo žinomumo, populiarumo ir patikimumo didinimui. Tokia pati dalis bendrovių taip pat nurodė, kad LFF, formuodama rėmimo paketus, parenka tinkamiausiais komunikacijos ir reklamos priemones, atsižvelgiant į jų verslo tikslus ir auditoriją, o kartu suteikia galimybę kurti ryšius su suinteresuotaisiais.

Daugiau nei pusė Lietuvos futbolo rėmėjų itin reikšmingu laiko LFF iniciatyvumą ir siekį nuolat ieškoti bei suteikti papildomų rėmimo naudų, neįeinančių į rėmimo paketą.

Sporto organizacijų rėmimas neabejotinai kuria vertę verslui: padeda auginti prekės ženklų žinomumą ir pasiekti potencialius klientus, prisideda rezultatų gerinimo ir pardavimų augimo.

„Lietuvos futbolas ir toliau sieks kurti naujas vertes tiek esamiems, tiek potencialiems rėmėjams bei partneriams, o kartu būti verslui stipriu komunikacijos ir rinkodaros partneriu“, — teigia LFF generalinis sekretorius.

nuotrauka::3

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Vadyba“
Rašyti komentarą 0
VŽ klausomiausi podkastai kovą

Pateikiame daugiausia „Verslo žinių“ prenumeratorių dėmesio sulaukusių podkastų TOP 10.

Prognozuojama, kad darbuotojų kaita šiemet augs pusantro karto: kaip reikia keistis vadovams Premium 4

Daugelis, prasidėjus karui, manė, kad darbuotojų migracija bus kur kas mažesnė ar sustos. Visgi, anot...

Vadyba
12:50
„Compensa“ valdybai vadovauja T. Milašius

Tomas Milašius perima vadovavimą Baltijos šalyse paslaugas teikiančiai gyvybės draudimo bendrovei „Compensa...

Vadyba
12:30
„Sodra“: ligos išmoką už dvi pirmas nedarbingumo dienas gaus visi darbuotojai 1

Darbuotojui susirgus, nuo balandžio 1 d. kiekvienas darbdavys mokės jam ligos išmoką už dvi pirmąsias...

Vadyba
11:44
Psichologas J. Burokas: ukrainiečiai kur kas tvirtesni už mus Premium

„Pasitraukusieji nuo karo išgyveno įvairiausių patirčių ir, mano galva, nėra tokie trapūs, kaip mums kartais...

Laisvalaikis
11:03
Specialistų trūksta, alga ne per didžiausia: stringa Kibernetinio saugumo centro vadovo paieška Premium 1

Krašto apsaugos ministerijai (KAM) kol kas sunkiai sekasi surasti naująjį Nacionalinio kibernetinio saugumo...

Inovacijos
05:45
Euro zonoje nedarbas vasarį siekė 6,8%, Lietuvoje – 7%

Vasarį euro zonoje darbo neturėjo 6,8% darbo ieškančių asmenų – 0,1 proc. punkto mažiau nei sausio mėnesį.

Vadyba
2022.03.31
Tarp TOP 20 įtakingiausiųjų – nauji vardai

Šių metų potencialios įtakos indekso TOP 20 kone pusė pernai čia nebuvusių vardų. Tarp naujai patekusių yra...

Rinkodara
2022.03.31
Viliasi, kad naujas bandymas perkrauti valstybės tarnybą nemeluos Premium 5

Ingridos Šimonytės Vyriausybė puoselėja planus padėti viešojo administravimo sistemos pertvarkos pagrindus,...

Verslo aplinka
2022.03.31
„Tūkstantmečio mokyklų“ programoje dalyvaus 54 iš 60 savivaldybių 1

„Tūkstantmečio mokyklų“ programoje dalyvaus 54 iš 60 savivaldybių, sako Jurgita Šiugždinienė, Švietimo,...

Vadyba
2022.03.30
Tadas Dovbyšas: stipri organizacijos kultūra – geriausia instrukcija visiems gyvenimo atvejams Verslo tribūna

Nepaisant rimtus išbandymus atnešusio pandeminio laikotarpio, draudimo bendrovė ERGO stiprino tiek komandos...

PowerUP
2022.03.30
Iš „Inter Rao Lietuva“ stebėtojų tarybos pasitraukė J. Garbaravičius ir R. Davidovičius 2

Verslininkas Jonas Garbaravičius pasitraukė iš Rusijos energetikos milžinės „Inter RAO“ netiesiogiai...

Pramonė
2022.03.29
Geidžiamiausių darbdavių vasario atlygio medianos Premium

Naujausi „Sodros“ duomenys rodo, kokias algų medianas šių metų antrąjį mėnesį darbuotojams mokėjo...

Vadyba
2022.03.29
V. Vasiliauskas: geras, kompetentingas biurokratas yra vertybė Premium 16

Vyriausybė tikisi pradėti viešojo administravimo reformos įgyvendinimą. Pasak premjerės patarėjo Vito...

Verslo aplinka
2022.03.29
Atidaromas didžiausias dienos SPA centras Vilniaus mieste Verslo tribūna 1

Vilniaus senamiestyje, verslo ir laisvalaikio komplekse „Bokšto skveras“, vilniečiams ir miesto svečiams...

Verslo aplinka
2022.03.29
Startuolio savo noru nepaliko nė vienas darbuotojas: ką galima būtų pritaikyti ir kitoms organizacijoms Premium 3

Lietuviškas transporto užsakymų valdymo startuolis „GoRamp“ per pastaruosius kelerius metus užaugino komandą...

Vadyba
2022.03.28
Kokias algų medianas vasarį mokėjo didžiausi šalies darbdaviai Premium

„Sodros“ duomenys rodo, kad šių metų vasarį ant aukščiausiojo atlyginimų medianų laiptelio ir toliau laikosi...

Vadyba
2022.03.28
Ukrainiečių įdarbinimas: procesas palengvintas, tačiau dar yra likę daug nežinomųjų Premium

Kalbinti verslų atstovai, nors ir giria pagreitėjusį procesą, kartu pripažįsta, kad dar yra daug tobulintinų...

Vadyba
2022.03.28
Rusiją palaikantys darbuotojai – kaip elgtis vadovui? 2

Šiuo metu vadovams iškyla daug nestandartinių klausimų. Vienas iš jų – kaip elgtis su Rusijos karinius...

Vadyba
2022.03.26
Patarimai startuoliams: kaip suburti sėkmingą komandą

60% naujų įmonių susidūrė su problemomis įkūrėjų komandoje, primena „TechHub“ preakceleratorius. Tinkamai...

Gazelė
2022.03.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku