VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2019-03-20 07:00

Pastatų priežiūros inovacija, aktuali ir valdytojams, ir jų nuomininkams

„Cityservice“ vadovas Tomas Sujeta
„Cityservice“ vadovas Tomas Sujeta
Pranešimas apie kilusią problemą – paprastas tarsi įrašas socialiniuose tinkluose. Ir tai tik viena iš naudų, kurias pastatų valdytojams bei jų nuomininkams atneš naujas „City Service Engineering“ produktas. Prognozuojama, kad išmanioji pastatų valdymo programa eCSE taps kokybiškai naujų verslo santykių tarp pastatų valdytojų, nuomininkų ir pastatų ūkio administratorių pradžia.

Pastatų priežiūros lyderių – „City Service Engineering“ (CSE) – sukurtas skaitmeninis sprendimas leidžia maksimaliai automatizuoti pastato inžinerinių sistemų priežiūrą ir pastebimai efektyvinti nuomotojų bei nuomininkų veiklą.  Juo itin paprasta ir patogu informuoti apie inžinerinių sistemų problemas ir realiu laiku sekti, kaip jos sprendžiamos. Taip sutaupoma daug laiko, išvengiama „sugedusio telefono“ efekto, praktiškai dingsta klaidų tikimybė, tad visi proceso dalyviai,  o ypač patalpų nuomininkas ir pastato valdytojas – gali daugiau laiko skirti savo tiesioginiam darbui.

„Šis žingsnis atspindi mūsų nuoseklų kelią veiklos efektyvinimo linkme, kuris tęsiasi daugiau nei dešimtmetį. Pirmiausia pradėjome skaitmenizuoti veiklos valdymą viduje, vėliau kūrėme savitarnos sprendimus. O su aplikacija eCSE žengiame dar aukštesnės paslaugų kokybės link – į savo verslo valdymo sistemą įtraukiame ir klientus“, – kalba Tomas Sujeta, CSE vadovas.

Išmanūs sprendimai – būtinybė

Prie programėlės prisijungę vartotojai mato visą informaciją apie savo patalpų būklę: užregistruotus gedimus ir jų sprendimo statusą, patalpų būklės istoriją, pasikartojančias problemas. Joje taip pat fiksuojami ir CSE specialistų pastebėti patalpų trūkumai, į kuriuos vertėtų atkreipti dėmesį. Visi duomenys pateikiami skaitmeniniu formatu, yra laisvai prieinami ir atnaujinami realiu laiku, užtikrinamas grįžtamasis ryšys.

Kurdami aplikaciją kompanijos specialistai orientavosi į naudojimosi patogumą: pavyzdžiui, pranešti apie gedimą galima išmaniuoju įrenginiu per mobiliąją aplikaciją, paspaudus vos keletą mygtukų.

Svarbu pabrėžti, kad eCSE nėra tiesiog patogesnė informavimo priemonė: tai naujos kartos įrankis, sujungiantis visus tris proceso dalyvius – patalpų valdytoją, nuomininką ir administratorių – į vieną sistemą. Atverdama savo vidinius verslo valdymo duomenis savo klientams, CSE įtvirtina ir atvirumo, skaidrumo politiką. Užregistravęs gedimą, vartotojas regi tą patį vaizdą, kaip ir CSE vadovas: ar pranešimas perskaitytas, kam perduotas vykdyti, sustabdytas, užbaigtas ir panašiai.

Anot Andriaus Žemaičio, eCSE kūrėjų komandos vadovo, tokiose kompleksiškose ekosistemose kaip pastatas su daugeliu nuomininkų, paprasti sprendimai nebeveikia. „Jei keleto žmonių kompanija gali suderinti veiksmus naudodamasi tiesiog telefonu ar kompiuteriu, tai kalbant apie pastatus su daugybe atskirų verslo subjektų, sudėtingas jų inžinerines sistemas ir jas prižiūrinčius šimtus CSE specialistų, darnų darbą gali užtikrinti tik skaitmeninės sistemos. Su eCSE savo klientus iš pasyvių informatorių apie sutrikimus paverčiame pilnateisiais proceso dalyviais, disponuojančiais pilna informacija, susijusia su jo objektu. Aplikacija sukurta tam, kad jie dirbtų greičiau, efektyviau, ir, svarbiausia, komfortiškiau“, – aiškina p. Žemaitis.

Ir komunikacinė platforma

eCSE aplikacija jau naudojasi patalpų – verslo, prekybos centrų – valdytojai, tačiau naujausi atnaujinimai leidžia administravimą dalintis kartu su nuomininkais.  

„Pirmame etape sistema galėjo naudotis tik pastato valdytojas, bet dabar jis jau gali kurti vartotojo paskyras nuomininkams ir šio įrankio pagalba administruoti gedimus jų patalpose. Tai ženkliai sumažina komunikacijos naštą – dabar nuomininko pranešimas į CSE sistemą perduodamas vienu klavišo paspaudimu“, – pasakoja T. Sujeta.

Dar daugiau – programėlė tarnauja ir kaip bendra komunikacinė platforma tarp pastato ekosistemos dalyvių. Per ją nuomotojai su nuomininkais gali siųsti įvairiausias užklausas, informaciją, kurti apklausas, platinti bendrus pranešimus, sveikinimus ir kitaip komunikuoti. 

„Inovacijos, pažangūs sprendimai, efektyvumo paieškos yra neatsiejama mūsų įmonės dalis. Savo sukaupta patirtimi šiandien mes esame pasiruošę pasidalyti su partneriais, suteikti jiems įrankį, kuris palengvintų jų kasdienę veiklą. O tuo pačiu norime pereiti į kitą paslaugų kokybės lygmenį, suteikti kur kas daugiau pridėtinės vertės savo klientams. Šiandien jau mažai likę verslo šakų, kurios nebūtų paremtos išmaniais sprendimais, ir nors eCSE yra pirmoji kregždė pastatų priežiūros sektoriuje, neabejojame, kad ilgainiui ir čia įsigalės naujos kokybės standartas“, – tikina CSE vadovas.

52795
130817
52791