Pastatų priežiūros inovacija, aktuali ir valdytojams, ir jų nuomininkams

Publikuota: 2019-03-20
„Cityservice“ vadovas Tomas Sujeta
„Cityservice“ vadovas Tomas Sujeta

Pranešimas apie kilusią problemą – paprastas tarsi įrašas socialiniuose tinkluose. Ir tai tik viena iš naudų, kurias pastatų valdytojams bei jų nuomininkams atneš naujas „City Service Engineering“ produktas. Prognozuojama, kad išmanioji pastatų valdymo programa eCSE taps kokybiškai naujų verslo santykių tarp pastatų valdytojų, nuomininkų ir pastatų ūkio administratorių pradžia.

Pastatų priežiūros lyderių – „City Service Engineering“ (CSE) – sukurtas skaitmeninis sprendimas leidžia maksimaliai automatizuoti pastato inžinerinių sistemų priežiūrą ir pastebimai efektyvinti nuomotojų bei nuomininkų veiklą.  Juo itin paprasta ir patogu informuoti apie inžinerinių sistemų problemas ir realiu laiku sekti, kaip jos sprendžiamos. Taip sutaupoma daug laiko, išvengiama „sugedusio telefono“ efekto, praktiškai dingsta klaidų tikimybė, tad visi proceso dalyviai,  o ypač patalpų nuomininkas ir pastato valdytojas – gali daugiau laiko skirti savo tiesioginiam darbui.

„Šis žingsnis atspindi mūsų nuoseklų kelią veiklos efektyvinimo linkme, kuris tęsiasi daugiau nei dešimtmetį. Pirmiausia pradėjome skaitmenizuoti veiklos valdymą viduje, vėliau kūrėme savitarnos sprendimus. O su aplikacija eCSE žengiame dar aukštesnės paslaugų kokybės link – į savo verslo valdymo sistemą įtraukiame ir klientus“, – kalba Tomas Sujeta, CSE vadovas.

Išmanūs sprendimai – būtinybė

Prie programėlės prisijungę vartotojai mato visą informaciją apie savo patalpų būklę: užregistruotus gedimus ir jų sprendimo statusą, patalpų būklės istoriją, pasikartojančias problemas. Joje taip pat fiksuojami ir CSE specialistų pastebėti patalpų trūkumai, į kuriuos vertėtų atkreipti dėmesį. Visi duomenys pateikiami skaitmeniniu formatu, yra laisvai prieinami ir atnaujinami realiu laiku, užtikrinamas grįžtamasis ryšys.

Kurdami aplikaciją kompanijos specialistai orientavosi į naudojimosi patogumą: pavyzdžiui, pranešti apie gedimą galima išmaniuoju įrenginiu per mobiliąją aplikaciją, paspaudus vos keletą mygtukų.

Svarbu pabrėžti, kad eCSE nėra tiesiog patogesnė informavimo priemonė: tai naujos kartos įrankis, sujungiantis visus tris proceso dalyvius – patalpų valdytoją, nuomininką ir administratorių – į vieną sistemą. Atverdama savo vidinius verslo valdymo duomenis savo klientams, CSE įtvirtina ir atvirumo, skaidrumo politiką. Užregistravęs gedimą, vartotojas regi tą patį vaizdą, kaip ir CSE vadovas: ar pranešimas perskaitytas, kam perduotas vykdyti, sustabdytas, užbaigtas ir panašiai.

Anot Andriaus Žemaičio, eCSE kūrėjų komandos vadovo, tokiose kompleksiškose ekosistemose kaip pastatas su daugeliu nuomininkų, paprasti sprendimai nebeveikia. „Jei keleto žmonių kompanija gali suderinti veiksmus naudodamasi tiesiog telefonu ar kompiuteriu, tai kalbant apie pastatus su daugybe atskirų verslo subjektų, sudėtingas jų inžinerines sistemas ir jas prižiūrinčius šimtus CSE specialistų, darnų darbą gali užtikrinti tik skaitmeninės sistemos. Su eCSE savo klientus iš pasyvių informatorių apie sutrikimus paverčiame pilnateisiais proceso dalyviais, disponuojančiais pilna informacija, susijusia su jo objektu. Aplikacija sukurta tam, kad jie dirbtų greičiau, efektyviau, ir, svarbiausia, komfortiškiau“, – aiškina p. Žemaitis.

Ir komunikacinė platforma

eCSE aplikacija jau naudojasi patalpų – verslo, prekybos centrų – valdytojai, tačiau naujausi atnaujinimai leidžia administravimą dalintis kartu su nuomininkais.  

„Pirmame etape sistema galėjo naudotis tik pastato valdytojas, bet dabar jis jau gali kurti vartotojo paskyras nuomininkams ir šio įrankio pagalba administruoti gedimus jų patalpose. Tai ženkliai sumažina komunikacijos naštą – dabar nuomininko pranešimas į CSE sistemą perduodamas vienu klavišo paspaudimu“, – pasakoja T. Sujeta.

Dar daugiau – programėlė tarnauja ir kaip bendra komunikacinė platforma tarp pastato ekosistemos dalyvių. Per ją nuomotojai su nuomininkais gali siųsti įvairiausias užklausas, informaciją, kurti apklausas, platinti bendrus pranešimus, sveikinimus ir kitaip komunikuoti. 

„Inovacijos, pažangūs sprendimai, efektyvumo paieškos yra neatsiejama mūsų įmonės dalis. Savo sukaupta patirtimi šiandien mes esame pasiruošę pasidalyti su partneriais, suteikti jiems įrankį, kuris palengvintų jų kasdienę veiklą. O tuo pačiu norime pereiti į kitą paslaugų kokybės lygmenį, suteikti kur kas daugiau pridėtinės vertės savo klientams. Šiandien jau mažai likę verslo šakų, kurios nebūtų paremtos išmaniais sprendimais, ir nors eCSE yra pirmoji kregždė pastatų priežiūros sektoriuje, neabejojame, kad ilgainiui ir čia įsigalės naujos kokybės standartas“, – tikina CSE vadovas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Alibaba“ įkūrėjas: dirbti 12 val. per parą, 6 dienas per savaitę – palaima Premium 9

Kai vis aktyviau diskutuojama apie darbo savaitės trumpinimą bei tokio pokyčio naudą darbuotojams, Jacko Ma,...

Vadyba
11:11
Darbuotojus motyvuoja robotai Algis ir Pūkis Premium

Robotai ir darbų automatizacija dažnai įsivaizduojami kaip žmogiškosios darbo jėgos priešai. Tačiau bent jau...

Vadyba
07:05
Pesimistinis scenarijus: iki 2030 m. Lietuvoje liks 2,4 mln. gyventojų 38

Per ateinančius šešerius metus žmonių skaičius Lietuvoje gali sumažėti iki 2,5 mln. žmonių, o iki 2030 m.

Vadyba
2019.04.16
Vilniaus kino klasteris siekia užsienio dėmesio Baltijos regionui Verslo tribūna

Kartu su „Kino pavasariu“ neseniai praūžė ir svarbiausias metų kino industrijos renginys Lietuvoje „Meeting...

Paslaugos
2019.04.16
Kaip išlikti įsitraukus į savo darbą

Darbuotojo įsitraukimas – naudingas ne tik jį samdančiai įmonei, bet ir pačiam darbuotojui. Naujas tyrimas...

Vadyba
2019.04.15
Kai liežuvis tampa CEO priešu – įmonei tai gali brangiai kainuoti

Kartais nereikšminga frazė gali sukelti sumaištį, ypač jei tą frazę ištarė vadovas. Vadybos specialistai...

Vadyba
2019.04.14
Dėl prastos komunikacijos darbuotojai nori mesti darbą 2

Vidinė komunikacija – svarbus įmonės sėkmės veiksnys. Jis ne tik daro įtaką bendrovės finansiniams...

Vadyba
2019.04.13
Kokia „Amazon“ įkūrėjo J. Bezoso metinė alga 9

Jeffo Bezoso, JAV prekybos milžinės „Amazon“ įkūrėjo ir turtingiausio pasaulio žmogaus, darbo užmokestis...

Vadyba
2019.04.13
Kaip „Danske Bank“ darbuotojų mokymo trukmę sumažino 5 kartus Premium 12

Standartizuoti veiklos procesai įmonėje padeda darbuotojams taupyti laiką bei įgalina juos dirbti...

Vadyba
2019.04.12
Teatras ir verslas: ko iš režisierių gali išmokti vadovai? Verslo tribūna

Teatras ir verslas yra panašūs tuo, kad tiek spektaklio premjerą, tiek verslo projektų sėkmę nulemia stipri...

Rinkodara
2019.04.11
Kaip „Air Asia“ CEO 0,26 USD vertės bendrovę išaugino iki milijardinio verslo 1

Sėkmingam vadovui svarbu ne tik mokėti keistis pačiam, bet ir gebėti suburti gabių specialistų komandą,...

Vadyba
2019.04.11
Paskirta nauja švietimo, mokslo ir sporto viceministrė 1

Švietimo, mokslo ir sporto ministerijoje darbą pradėjo nauja viceministrė Kornelija Tiesnesytė, kuruojanti...

Vadyba
2019.04.11
Ateities profesijai specialistų reikia jau dabar Verslo tribūna

Nors praėjusiame dešimtmetyje mobilusis telefonas tebuvo daiktas paskambinti anksti ryte ar vėlai vakare, kai...

Ateities miestas
2019.04.11
Pamatyti, kad darbuotojas išeis, galima prieš 9 mėnesius 5

Pirmieji ženklai, signalizuojantys apie kolektyvo nario būsimą pabėgimą iš įmonės, matyti likus 9 mėnesiams...

Vadyba
2019.04.10
Darbas ne biure – nauja norma, su kuria darbdaviai turi susitaikyti

Galimybė dirbti nebūtinai biure yra nauja norma tarp darbuotojų. Be to, renkantis darbovietę vis didesniu...

Vadyba
2019.04.09
Vadovės ambicija: LRT – patraukliausias darbdavys Premium 11

„Tiek daug ir taip intensyviai gyvenime dar nedirbau“, — prisipažįsta Monika Garbačiauskaitė-Budrienė, metus...

Vadyba
2019.04.09
E. Musko atleistą vadovą pasamdė J. Bezosas 3

Geri vadovai be darbo nebūna, ko gero, taip būtų galima apibūdinti Jeffo Bezoso, „Amazon“ įkūrėjo, sprendimą...

Vadyba
2019.04.08
Grįžtamasis ryšys veikia, kai vadovas supranta tokios praktikos svarbą Premium

Efektyvus grįžtamasis ryšys gali būti darbuotojų ugdymo, skatinimo bei motyvacijos didinimo priemonė. Kad...

Vadyba
2019.04.08
Mentorių turėti nori, bet ne visiems pavyksta tokį sutikti

Tinkamas mentorius gali padėti darbuotojui greičiau tobulėti. Bėda ta, kad toli gražu ne visiems pavyksta...

Vadyba
2019.04.07
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: gražesnių skelbimų nepakanka 4

Susidaro įspūdis, kad patrauklaus darbdavio įvaizdis (angl. employer branding), paskutiniu metu yra...

Rinkodara
2019.04.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau