Pastatų priežiūros inovacija, aktuali ir valdytojams, ir jų nuomininkams

Reklama publikuota: 2019-03-20
„Cityservice“ vadovas Tomas Sujeta
svg svg
„Cityservice“ vadovas Tomas Sujeta

Pranešimas apie kilusią problemą – paprastas tarsi įrašas socialiniuose tinkluose. Ir tai tik viena iš naudų, kurias pastatų valdytojams bei jų nuomininkams atneš naujas „City Service Engineering“ produktas. Prognozuojama, kad išmanioji pastatų valdymo programa eCSE taps kokybiškai naujų verslo santykių tarp pastatų valdytojų, nuomininkų ir pastatų ūkio administratorių pradžia.

Pastatų priežiūros lyderių – „City Service Engineering“ (CSE) – sukurtas skaitmeninis sprendimas leidžia maksimaliai automatizuoti pastato inžinerinių sistemų priežiūrą ir pastebimai efektyvinti nuomotojų bei nuomininkų veiklą.  Juo itin paprasta ir patogu informuoti apie inžinerinių sistemų problemas ir realiu laiku sekti, kaip jos sprendžiamos. Taip sutaupoma daug laiko, išvengiama „sugedusio telefono“ efekto, praktiškai dingsta klaidų tikimybė, tad visi proceso dalyviai,  o ypač patalpų nuomininkas ir pastato valdytojas – gali daugiau laiko skirti savo tiesioginiam darbui.

„Šis žingsnis atspindi mūsų nuoseklų kelią veiklos efektyvinimo linkme, kuris tęsiasi daugiau nei dešimtmetį. Pirmiausia pradėjome skaitmenizuoti veiklos valdymą viduje, vėliau kūrėme savitarnos sprendimus. O su aplikacija eCSE žengiame dar aukštesnės paslaugų kokybės link – į savo verslo valdymo sistemą įtraukiame ir klientus“, – kalba Tomas Sujeta, CSE vadovas.

Išmanūs sprendimai – būtinybė

Prie programėlės prisijungę vartotojai mato visą informaciją apie savo patalpų būklę: užregistruotus gedimus ir jų sprendimo statusą, patalpų būklės istoriją, pasikartojančias problemas. Joje taip pat fiksuojami ir CSE specialistų pastebėti patalpų trūkumai, į kuriuos vertėtų atkreipti dėmesį. Visi duomenys pateikiami skaitmeniniu formatu, yra laisvai prieinami ir atnaujinami realiu laiku, užtikrinamas grįžtamasis ryšys.

Kurdami aplikaciją kompanijos specialistai orientavosi į naudojimosi patogumą: pavyzdžiui, pranešti apie gedimą galima išmaniuoju įrenginiu per mobiliąją aplikaciją, paspaudus vos keletą mygtukų.

Svarbu pabrėžti, kad eCSE nėra tiesiog patogesnė informavimo priemonė: tai naujos kartos įrankis, sujungiantis visus tris proceso dalyvius – patalpų valdytoją, nuomininką ir administratorių – į vieną sistemą. Atverdama savo vidinius verslo valdymo duomenis savo klientams, CSE įtvirtina ir atvirumo, skaidrumo politiką. Užregistravęs gedimą, vartotojas regi tą patį vaizdą, kaip ir CSE vadovas: ar pranešimas perskaitytas, kam perduotas vykdyti, sustabdytas, užbaigtas ir panašiai.

Anot Andriaus Žemaičio, eCSE kūrėjų komandos vadovo, tokiose kompleksiškose ekosistemose kaip pastatas su daugeliu nuomininkų, paprasti sprendimai nebeveikia. „Jei keleto žmonių kompanija gali suderinti veiksmus naudodamasi tiesiog telefonu ar kompiuteriu, tai kalbant apie pastatus su daugybe atskirų verslo subjektų, sudėtingas jų inžinerines sistemas ir jas prižiūrinčius šimtus CSE specialistų, darnų darbą gali užtikrinti tik skaitmeninės sistemos. Su eCSE savo klientus iš pasyvių informatorių apie sutrikimus paverčiame pilnateisiais proceso dalyviais, disponuojančiais pilna informacija, susijusia su jo objektu. Aplikacija sukurta tam, kad jie dirbtų greičiau, efektyviau, ir, svarbiausia, komfortiškiau“, – aiškina p. Žemaitis.

Ir komunikacinė platforma

eCSE aplikacija jau naudojasi patalpų – verslo, prekybos centrų – valdytojai, tačiau naujausi atnaujinimai leidžia administravimą dalintis kartu su nuomininkais.  

„Pirmame etape sistema galėjo naudotis tik pastato valdytojas, bet dabar jis jau gali kurti vartotojo paskyras nuomininkams ir šio įrankio pagalba administruoti gedimus jų patalpose. Tai ženkliai sumažina komunikacijos naštą – dabar nuomininko pranešimas į CSE sistemą perduodamas vienu klavišo paspaudimu“, – pasakoja T. Sujeta.

Dar daugiau – programėlė tarnauja ir kaip bendra komunikacinė platforma tarp pastato ekosistemos dalyvių. Per ją nuomotojai su nuomininkais gali siųsti įvairiausias užklausas, informaciją, kurti apklausas, platinti bendrus pranešimus, sveikinimus ir kitaip komunikuoti. 

„Inovacijos, pažangūs sprendimai, efektyvumo paieškos yra neatsiejama mūsų įmonės dalis. Savo sukaupta patirtimi šiandien mes esame pasiruošę pasidalyti su partneriais, suteikti jiems įrankį, kuris palengvintų jų kasdienę veiklą. O tuo pačiu norime pereiti į kitą paslaugų kokybės lygmenį, suteikti kur kas daugiau pridėtinės vertės savo klientams. Šiandien jau mažai likę verslo šakų, kurios nebūtų paremtos išmaniais sprendimais, ir nors eCSE yra pirmoji kregždė pastatų priežiūros sektoriuje, neabejojame, kad ilgainiui ir čia įsigalės naujos kokybės standartas“, – tikina CSE vadovas.

Gauk nemokamą VERSLO VALDYMO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
I. Šimonytė: nereikėtų skatinti pigios darbo jėgos įsivežimo 21

Premjerė Ingrida Šimonytė abejoja, ar Lietuvoje reikia skatinti pigios darbo jėgos įvežimą. Anot jos,...

Vadyba
2021.04.01
Karjera įmonės viduje: kodėl tam verta skirti daugiau dėmesio būtent dabar? Premium

Neapibrėžtumo laikotarpiu darbuotojai pradėjo vertinti ne tik darbo turinį ir atlygį, bet dar labiau atsisuko...

Vadyba
2021.04.01
Keičiasi TV3 komunikacijos vadovė

„TV3 grupės“ komunikacijos vadove nuo balandžio 1 d. tampa Justė Razbadauskytė. Ji keičia pastaruosius...

Rinkodara
2021.03.31
INVEGA strateguoja veiklos žingsnius pandemijai pasibaigus Verslo tribūna 2

Nacionalinė plėtros įstaiga UAB „Investicijų ir verslo garantijos” (INVEGA) karantino metu per itin trumpą...

Finansai
2021.03.31
„Teleperformance“ sistema per kompiuterio kamerą stebės dirbančius namuose Premium 1

Prancūzijos klientų patirties valdymo bendrovė „Teleperformance“ naudos dirbtinio intelekto sistemą, kuri...

Technologijos
2021.03.30
R. Juozapavičius: šiandien turėtų būti radikalus skaidrumas Premium

Rytis Juozapavičius, mokymų ir diskusijų fasilitatorius, paaiškina, kas, jo nuomone, yra svarbiausios tikrojo...

Tinklalaidės
2021.03.30
Nuotoliniai notariniai veiksmai. Ko galime tikėtis? Verslo tribūna

Dar praėjusių metų pavasarį pirmoji pandemijos banga išjudino ilgai brandintą nuotolinių notarinių veiksmų...

Vadyba
2021.03.30
Karjeros galimybės Šiaulių regione: kokius specialistus šiandien graibstyte graibsto darbdaviai ir ko tikėtis ateityje Verslo tribūna 4

Subalansuota darbo rinka ir patraukli investuotojams aplinka yra kiekvieno regiono ekonominės gerovės...

Vadyba
2021.03.29
SEB kraustynės: popandeminio biuro iššūkiai Premium 18

Baigtas kiek daugiau nei dvejus metus trukęs naujo SEB grupės paslaugų centro biuro projekto realizavimas.

Vadyba
2021.03.29
„Lewben“ grupės partneriu tapo „Strategy Labs“ vadovas V. Staugaitis  1

Integruotų verslo paslaugų grupė „Lewben“ papildė savo partnerių gretas – naujuoju jos partneriu tapo...

Vadyba
2021.03.29
Informatikos ir ryšių departamento vadovu paskirtas T. Stankevičius

Informatikos ir ryšių departamentui prie Vidaus reikalų ministerijos (VRM) nuo antradienio pradės vadovauti...

Vadyba
2021.03.29
Naujasis „Technopolio“ generalinis direktorius – N. Pulli

Didžiausią biurų miestą Lietuvoje valdanti „Technopolio“ valdyba nuo balandžio 1 d. įmonės generaliniu...

Vadyba
2021.03.29
„Amazon“ sėkmingųjų savybės: moka skaičiuoti, nekuria „univermagų“ ir nusitaiko į lemiamą metimą Premium

Kaip seksis e. komercijos milžinėje „Amazon“, labiausiai priklausys nuo pasirinkto produkto. Tačiau be sėkmės...

Gazelė
2021.03.29
INVEGA vadovas K.Motiejūnas: mūsų veiklą karantinas pakeitė iš esmės Verslo tribūna

Viena svarbiausių paramą teikiančių finansinių institucijų UAB „Investicijų ir verslo garantijos” (INVEGA)...

Vadyba
2021.03.29
Stephane Ruz: turime paruošti vaikus besikeičiančiam pasauliui Verslo tribūna

Kas bus ateityje? Intriguojantis klausimas, ypač žvelgiant iš dabartinės situacijos, kai net nežinome, kas...

Vadyba
2021.03.29
Ar verslo mokyklų atliktos analizės duoda realios naudos? Premium

XXI a. pirmojo dešimtmečio pradžioje tyrinėdamas „Nike“ požiūrį į socialinę atsakomybę, Richardas Locke’as iš...

Vadyba
2021.03.28
Renka stipriausią Metų rinkodaros vadovą

Lietuvos marketingo asociacija LiMA skelbia rinkodaros vadovo rinkimus – „Metų CMO 2021“.

Rinkodara
2021.03.27
Geidžiamiausių darbdavių vasario atlygio medianos   Premium

Naujausi „Sodros“ duomenys rodo, kokias algų medianas antrąjį šių metų mėnesį darbuotojams mokėjo...

Vadyba
2021.03.27
Pandemija pakeitė darbuotojų motyvavimo būdus: kokios priemonės iš tiesų veikia Premium

Naujausi tyrimai rodo, kad daugiau nei pusė verslų neatsisakė turimų darbuotojų motyvavimų priemonių, bet jas...

Vadyba
2021.03.26
Pokyčiai valdybose: nuo didesnio personalo įsitraukimo iki augančio moterų vaidmens Verslo tribūna

Ekspertų teigimu, pastaraisiais metais Lietuvoje galima pastebėti kelias tendencijas, susijusias su...

Vadyba
2021.03.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku