2025-06-29 10:03

Mados namų susiliejimas skaičiais: „Prada“ vs. „Versace“

AFP / „Scanpix“ nuotr.
AFP / „Scanpix“ nuotr.
Italijos mados namai „Prada“ 2025 m. balandžio 10 d. paskelbė, kad iš JAV grupės „Capri Holdings“ įsigyja savo mažesnę konkurentę „Versace“.

„Prada“ siekia plėstis, nes prabangos prekių paklausa sulėtėjo, o „Versace“ pastaraisiais ketvirčiais dirbo nuostolingai. Turėdama „Versace“ su jos drąsiais baroko stiliaus raštais, „Prada“, garsėjanti minimalistiniu stiliumi, tikisi sulaukti naujų klientų. „Versace“ prekių ženklas yra žinomas dėl savo inovatyvaus dizaino ir ryškių spalvų.

Donatella Versace po beveik 30 metų paliko mados namų „Versace“ kūrybos direktoriaus pareigas. Visą dėmesį nuo šiol ji skirs filantropinei bei labdaringai veiklai ir toliau bus šio vardo ambasadorė visame pasaulyje.

52795
130817
52791