Mados namų susiliejimas skaičiais: „Prada“ vs. „Versace“

„Prada“ siekia plėstis, nes prabangos prekių paklausa sulėtėjo, o „Versace“ pastaraisiais ketvirčiais dirbo nuostolingai. Turėdama „Versace“ su jos drąsiais baroko stiliaus raštais, „Prada“, garsėjanti minimalistiniu stiliumi, tikisi sulaukti naujų klientų. „Versace“ prekių ženklas yra žinomas dėl savo inovatyvaus dizaino ir ryškių spalvų.
Donatella Versace po beveik 30 metų paliko mados namų „Versace“ kūrybos direktoriaus pareigas. Visą dėmesį nuo šiol ji skirs filantropinei bei labdaringai veiklai ir toliau bus šio vardo ambasadorė visame pasaulyje.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai