2024-04-18 10:24

„Microsoft“: Rusijos kampanijos, nukreiptos paveikti JAV prezidento rinkimus, jau vyksta

Naglio Navako (VŽ) nuotr.
Naglio Navako (VŽ) nuotr.
JAV technologijų milžinė „Microsoft“ trečiadienį pranešė pastarąsias 45 dienas pastebinti Rusijos internetines kampanijas, kuriomis siekiama daryti įtaką artėjantiems JAV prezidento rinkimams, tačiau jų tempas lėtesnis nei per ankstesnius rinkimus.

Su Rusija susijusios paskyros platina JAV auditoriją skaldantį turinį, įskaitant kritiką dėl Amerikos paramos Ukrainai kare su Rusija, ataskaitoje teigė „Microsoft“ tyrėjai, kuriuos cituoja „Reuters“.

„Per pastaruosius du mėnesius tradicinėje ir socialinėje žiniasklaidoje pranešimų, susijusių su Ukraina, srautas įgavo pagreitį – slaptas ir atviras kampanijas vykdė mažiausiai 70 mūsų stebimų su Rusija siejamų grupių“, – pažymi „Microsoft“.

Jos teigimu, aktyviausia iš tokių kampanijų yra susijusi su Rusijos prezidento administracija.

JAV technologijų milžinė taip pat sako, kad pastebimai padaugėjo įsilaužimų, kuriuos vykdo Rusijos grupė, „Microsoft“ vadinama „Star Blizzard“, arba „Cold River“, kuri daugiausia dėmesio skiria Vakarų analitiniams centrams.

Rusijos ambasada Vašingtone neatsakė į „Reuters“ prašymą pakomentuoti.

Kremlius atmeta JAV kaltinimus, kad organizavo kampanijas, siekdamas paveikti 2016 m. ir 2020 m. JAV prezidento rinkimus.

52795
130817
52791