2016-04-25 12:07

Verslas veikia efektyviausiai, kai visuomenė juo pasitiki

„Konkurencija kuria vertę visuomenei. Mano kelionė taksi nuo namų į oro uostą kainuoja daugiau nei skrydis į Vilnių ir atgal į Londoną. Iš aš džiaugiuosi dėl galimybės pigiai čia atkeliauti.“  – sako Simonas Walkeris, „Institute of Directors“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Konkurencija kuria vertę visuomenei. Mano kelionė taksi nuo namų į oro uostą kainuoja daugiau nei skrydis į Vilnių ir atgal į Londoną. Iš aš džiaugiuosi dėl galimybės pigiai čia atkeliauti.“ – sako Simonas Walkeris, „Institute of Directors“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Pasitikėjimo stygius, globalumo keliami išbandymai ir pernelyg stipriai į dabartį sutelktas verslo žvilgsnis yra tos problemos, kurios kelia daugiausia iššūkių bendrovėms, interviu VŽ teigia Simonas Walkeris, 38.000 Jungtinės Karalystės bendrovių vienijančios organizacijos „Institute of Directors“ vadovas. Pasak jo, pasižvalgius po konkrečias bendroves matyti, kad geriausiai sekasi toms, kurios veikia skaidriai ir yra pelniusios visuomenės pasitikėjimą.

Mūsiškiai verslininkai vis pakeiksnoja veiklą pernelyg varžančius įstatymus, biurokratiją. Su kokiais iššūkiais susiduria verslas Didžiojoje Britanijoje?

Manau, kad didžiausia problema yra pasitikėjimas. Taip pat verslo santykiai su visuomene, darbuotojais, klientais, t. y. su visais asmenimis, kuriuos tam tikros organizacijos veikla paliečia. Pasitikėjimas verslu itin sumenko po krizės, ypač tomis bendrovėmis, kurios veikia finansų sektoriuje. Su šiomis stengiamės kalbėtis apie didesnį skaidrumą, atsakomybę, socialinius verslo aspektus, etišką elgesį.

52795
130817
52791