2016-02-09 20:32

Reklamos užvaldžiusios brangiausią JAV renginį

Kadras iš – „MINI“ reklamos klipo.
Kadras iš – „MINI“ reklamos klipo.
Nors jubiliejinis amerikietiško futbolo „Super Bowl 50“ finalas ir nebuvo toks įspūdingas savo rodikliais, kokio greičiausiai tikėjosi Nacionalinė Futbolo lyga, tačiau CBS, JAV televizijos tinklas, teigia, jog rekordų ir įdomybių netrūko, rašo adage.com.

Skaičiuojama, jog šiemetinį didijį finalą prie televizoriaus ekranų stebėjo 111,9 mln. žiūrovų. Tai šiek tiek mažiau nei per 2015 m. (114,4 mln. žiūrovų) ar 2014 m. (112,2 mln. žiūrovų) finalus, nepaisant to, šių metų „Super Bowl 50“ tapo trečioji labiausiai žiūrima televizijos transliacija per visą istoriją. Palyginimui verta paminėti, kad pernai Oskarų apdovanojimus stebėjo (vos) 37,3 mln. žiūrovų.

Rinkos tyrimų agentūros „Nielsen“ skaičiavimais, praėjusio sekmadienio vakarą net 72% JAV esančiuose televizoriuose buvo įjungtas „Super Bowl“ finalas.

Įtikinamiausia vs brangiausia reklama

Didieji pasaulio prekių ženklai moka milžiniškus pinigus, kad jų reklama pasirodytų didžiojo žaidimo metu – 30 sek. šiemet kainavo 5mln. USD, tačiau ne visada reklama kainuoja. Po pergalės „Denverio Broncos“ komandos žaidėjui Peyton Manning užteko tarstelti TV reporterei, jog po rungtyvių jo planuose „išgerti daug „Budweiser“ neliko nepastebėta.

Skaičiuojama, jog šios „nekaltos“ frazės alaus gamintojai atnešė net 14 mln. USD vertės skirtinguose žiniasklaidos kanaluose.

Kartu Liza Weser, „Anheuser-Busch“, „Budweiser“ gamintojos, rinkodaros vadovė, suskubo pranešti, jog p. Manningui nebuvo sumokėta už tai, pridurdama, jog tai prieštarautų NFL taisyklėms, kai žaidėjams yra draudžiama reklamuoti alkoholio prekių ženklus.

Beje, šis žaidėjas jau ne pirmą kartą tarp eilučių taip reklamuoja šį gamintoją rungtynių. 

„Bud Light“ yra oficialus NFL rėmėjas.

Su vaikų choru

Viena išskirtinesnių šiemetinių reklamų ne savo turiniu, bet pačia mintimi – Nacionalinės futbolo lygos „Super Bowl kūdikių choras“. Reklamoje surinkti įvairaus amžiaus vaikai gimę būtent po devynių mėnesių, kai jų miesto komanda laimėjo „Super Bowl“ finalą, – jie sudainuoja remiksuotą dainą „Kiss from a Rose“.

„Šios reklamos tikslas buvo paskatinti diskusiją tarp tėvų ir vaikų. Manome, kad po šio vaizdo klipo tikrai atsiras žmonių, kurie susimąstys, ar tik ne jie taip pat yra „Super Bowl“ kūdikiai, gimę po devynių mėnesių, kai jų gimtasis miestas laimėjo,“ – portalui usatoday.com teigė NFL rinkodaros skyriaus vadovas.

Šis reklaminis vaizdo klipas „YouTube“ sulaukė 3,8 mln. peržiūrų.

Savo ruožtu „YouTube“ dalinasi pastebėjimais, kad šiemet didžiojo finalo tiesioginės transliacijos metu buvo peržiūrėta net 300.000 val. reklaminių klipų šiame portale.

Skaičiuojama, jog bent kol kas žiūrimiausia yra „Hyundai“ reklama „The Chase“ (daugiau kaip 22 mln. peržiūrų), taip pat „Pokémon“ – #Pokemon20 (daugiau kaip 18 mln. peržiūrų).

Trečioje vietoje pagal „Youtube“ peržiūras – 17mln. – automobilių „Mini“ reklama, kurioje yra laužomi stereotipai, jog tai ne „pupyčių“, gėjų ir ne mažylių automobilis: viename klipe sulaužyti visi stereotipai apie „nevyrišką“ automobilį.

52795
130817
52791