2016-01-07 19:02

Projektai, kuriuos išnaudoja kaip darbuotojų motyvavimo priemonę

Deimantė Blagnienė, „Storebrand Baltic“ žmogiškųjų išteklių partnerė: „Mus kaip įmonę gal net kiek nustebino tai, kad tokia aktyvi darbuotojų socialinė veikla smarkiai padidina jų lojalumą bendrovei.“ VLADIMIRO IVANOVO (VŽ) NUOTR.
Deimantė Blagnienė, „Storebrand Baltic“ žmogiškųjų išteklių partnerė: „Mus kaip įmonę gal net kiek nustebino tai, kad tokia aktyvi darbuotojų socialinė veikla smarkiai padidina jų lojalumą bendrovei.“ VLADIMIRO IVANOVO (VŽ) NUOTR.
Vis dažniau įmonių darbuotojai patys inicijuoja socialinius projektus, prie kurių priversti prisijungti ir jų darbdaviai. Remdami šias iniciatyvas jie jas išnaudoja kaip vieną darbuotojų motyvavimo priemonių.

Naujausias „Deloitte“ socialinės atsakomybės tyrimas parodė, kad viena iš trijų svarbiausių ir didžiausių naudų, kurias gauna socialiai atsakingos įmonės, yra padidėjusi darbuotojų motyvacija (65%), pagerėjusi reputacija (55%) ir geresni santykiai su vietos bendruomenėmis (53%).

Didina lojalumą

52795
130817
52791