2016-08-27 22:29

Pardavimų ABC: ką prognozuoti planuojant

Planuojant pardavimus sutaupoma daug laiko, išteklių ir pasiekiami geresni rezultatai. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Planuojant pardavimus sutaupoma daug laiko, išteklių ir pasiekiami geresni rezultatai. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Planavimas yra viena pagrindinių pardavimų vadybininko funkcijų. Planavimas užima nemažai laiko, tačiau kokybiškai planuojant ir vykdant pardavimų veiklą, sutaupoma daug laiko ir kitų išteklių, sumažinama klaidingų veiksmų rizika ir galų gale pasiekiama geresnių pardavimų rezultatų.

Planuojant nustatomi tikslai, išskiriami prioritetai, nustatomos pagrindinės sritys, parengiama strategija ir taktika, kontroliuojami rezultatai.

Pagrindinės sritys – tai tokios, kurios lemia įmonės veiklos rūšis ir kurios paprastai nėra atspindimos bendruose įmonės tiksluose. Pavyzdžiui:

52795
130817
52791