2016-08-22 18:03

„Renginys klientams“: į „Biomedika“ seminarus pritraukia jautrios temos

„Biomedika“ renginys klientams – seminaras „Mano vaiko klausa“. Bendrovės nuotr. /VŽ koliažas
„Biomedika“ renginys klientams – seminaras „Mano vaiko klausa“. Bendrovės nuotr. /VŽ koliažas
Medicinos priemonių platinimo bendrovė „Biomedika“ pastebi augantį klientų poreikį gauti naujausią ir aktualiausią informaciją apie klausos, regos ir judesio priemones, todėl vieną kartą per metus organizuoja specialų seminarą „Mano vaiko klausa“.
Pradedame naują vz.lt konkursą „Renginys mūsų klientams“. Visas bendroves, kurios organizuoja renginius savo klientams, kviečiame dalintis renginio aprašymu ir nuotraukomis su portalo vz.lt skaitytojais ir laimėti 2 kvietimus į „Verslo žinių“ organizuojamą konferenciją „Pardavimai“. Taisykles galite rasti ČIA.

„Biomedikos centras“ yra bendrovės UAB „Biomedika“ įkurtas mažmeninis prekybos tinklas, kur galima įsigyti klausos, regos ir judesio priemones. „Biomedikos centras“ yra vienintelis „Phonak“ sertifikuotas pediatrijos klausos centras Lietuvoje ir turi vienintelę akredituotą laboratoriją Lietuvoje, kurioje gaminami individualūs ausies įdėkliukai, čia galima pasitarti su juos gaminančiais specialistais. „Biomedikos centras“ – vienintelis centras, kuriame specialistai atlieka vadinamąjį realios ausies tyrimą. Tyrimo tikslas – kuo tiksliau sureguliuoti klausos aparatus, kad vaiko klausa taptų artimesnė normaliai klausai.

Koks šio verslo renginio tikslas (proga)?

2016 m. gegužės mėn. surengėme seminarą „Mano vaiko klausa“, kurio tikslas buvo, visų pirma, didinti vaikų, turinčių klausos sutrikimų, integraciją į visuomenę. Stengėmės seminaro metu suteikti kuo daugiau informacijos apie vaikų klausą tiek esamiems, tiek būsimiems klientams, neseniai susidūrusiems su vaikų klausos problemomis. Tai buvo surdopedagogių, audiologės, psichologo, Lietuvos šeimų, auginančių kurčius ir neprigirdinčius vaikus, bendrijos „Pagava“ pirmininkės pranešimai itin aktualiomis temomis bei klausos aparatų gamintojo „Phonak“ atstovų naujų produktų pristatymas.

Kodėl pasirinktas toks verslo renginio formatas, vieta, laikas?

Pasirinkome seminaro tipo renginio formatą todėl, kad specialistų įžvalgos ir suteikta informacija svarbi tėvams, auginantiems klausos sutrikimų turinčius vaikus. 2015 m. gegužės mėn. vyko „Biomedikos“ pediatrijos klausos centro atidarymas, tad šių metų renginio vieta ir data neatsitiktinai pasirinkta kaip vienerių metų gimtadienio paminėjimas.

Kokią naudą bendrovei davė šis renginys? Kokius rezultatus pasiekėte?

Laikas parodys, kiek pasiektas tikslas, nes tai renginys, kurio rezultatai matomi iš ilgalaikės perspektyvos. Tačiau susidomėjimas naujienomis nemažas, o klientų atsiliepimai apie renginį teigiami.

Kaip dažnai organizuojate verslo renginius klientams ir partneriams, kokius formatus naudojate?

Tokio masto renginius organizuojame vieną kartą metuose.

Kaip pavyksta sudominti ilgamečius klientus ir į renginius pritraukti naujus, potencialus klientus?

Į renginius pritraukia įdomūs pranešėjai ir naujos bei aktualios temos. Informaciją apie renginį platiname įvairiais būdais.

Koks buvo minimo renginio biudžetas? Kiek lėšų verslo renginiams skiriate kasmet, kaip ši investicija kinta pamečiui ir nuo ko priklauso jos dydis?

Džiaugiamės turėdami puikią „Biomedikos centro“ komandą, kurios noras ir didžiulė energija padeda sutaupyti renginiui skirtų lėšų. Visgi kasmet tenka išleisti kelis tūkstančius eurų, norint įgyvendinti savo idėjas. Nepaisant to, kad organizavome tik antrą tokio pobūdžio renginį, spėjome pastebėti, kad kasmet susidomėjimas vis auga. Kuo didesnis dalyvių skaičius seminare, tuo didesnių investicijų reikalauja renginys.

Visas bendroves, kurios organizuoja renginius savo klientams, kviečiame dalintis renginio aprašymu ir nuotraukomis su portalo vz.lt skaitytojais ir laimėti 2 kvietimus į „Verslo žinių“ organizuojamą konferenciją „Pardavimai“. Taisykles galite rasti ČIA.
52795
130817
52791