2016-08-13 10:50

Pardavimų ABC: kainų nustatymo strategijos

Turėti kainų strategiją aktualu, kai įmonė nustato kainą pirmą kartą, peržiūri esamas kainas arba kainas keičia konkurentai. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Turėti kainų strategiją aktualu, kai įmonė nustato kainą pirmą kartą, peržiūri esamas kainas arba kainas keičia konkurentai. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Įmonei, siekiančiai pelningai parduoti prekes ir konkuruoti rinkoje, nepakanka žinoti vien kainų nustatymo metodus. Ji privalo turėti aiškius tikslus, įvertinti padėtį rinkoje bei veiksnius, darančius įtaką kainos nustatymui. Visa tai apibendrinus, numatoma kainų strategija.

Be to, kainų strategija turi būti susieta su kitais marketingo komplekso elementais – preke, skirstymu ir rėmimu, o kartu ir su pačia marketingo strategija, kuri numato marketingo strategiją kiekvienu konkrečiu atveju.

Turėti kainų strategiją ypač aktualu šiais atvejais:

52795
130817
52791