10 būdų, kaip tapti pardavimų lyderiu

Todėl svarbu atminti, kad pardavimų lyderis neparduoda, o padeda klientui išspręsti jo problemas ir parodo skirtumus, rašo portalas „The sales hunter“ ir pateikia 10 būdų tai pasiekti.
Jeigu kiekvienas pardavimuose dirbantis žmogus savo darbe remsis šiais patarimais, susilauks klientų įvertinimo ir lojalumo:
1. Būkite ankstyvas. Atvykimas laiku pardavimų vadybininkui jau yra vėlavimas.
2. Kiekvieną kartą, kai susitiksite su savo klientu, pirmiausia pakomentuokite arba paklauskite kažko apie tai, apie ką kalbėjote paskutinį kartą telefonu ar susitikime.
3. Problemos, su kuriomis susiduria klientas yra susijusios su aplinka, kurioje jis veikia, todėl turite tai išmanyti taip pat kaip klientas.
4. Žinokite savo kliento klientus taip pat gerai, kaip juos žino ir jūsų klientas.
5. Aktyviai dalinkitės su klientu pagrindinėmis įžvalgomis apie industriją, kurioje jis veikia.
6. Būkite iniciatyvus teikiant klientui informacija, kurią jau žinote, bet kurios dar nežino klientas ir ji jam yra aktuali.
7. Užduokite klientams klausimus, į kuriuos abu su klientu negali atsakyti, tai paskatins kritinį mastymą ir pasidalijimą vertingomis įžvalgomis.
8. Niekada nepraleiskite kaltinimų ir nepermeskite atsakomybės kitiems. Jūs esate savo įmonės veidu kliento akyse, o tai reiškia, kad jūs, o ne kas nors kitas, kuria santykius su klientu.
9. Demonstruokite vientisumą to, ką darote ir ką sakote.
10. Elkitės oriai ir pagarbiai su kiekvienu, su kuriuo susitinkate, nepaisant kliento užimamų pareigų ar bendrovės, kurioje jis dirba, dydžio. Jūsų tikslas būti žmogumi, kuris daro poveikį ir įtaką.
Tie pardavimų vadybininkai, kurie vadovaujasi šiais paprastais principais savo darbe, neabejotinai pelno savo klientų pasitikėjimą ir siekia geresnių savo rezultatų arba juos jau pasiekė ir tapo pardavimų lyderiais.
Pardavimų lyderiai nelaukia galimybių, jie jas sukuria. O svarbiausia – jie padeda savo klientams pamatyti tai, kas jiems ankščiau atrodė neįmanoma.