2016-05-04 14:36

Pardavimo komandą skirsto į medžiotojus ir ūkininkus

„Eldes“ pardavimų komandą sudaro 20 žmonių, kurie nuo šių metų pradžios dirba pagal kitokią nei iki tol struktūrą, – tik 4 užsiima naujų klientų paieška ir yra vadinamieji medžiotojai („Sales Hunter“), likusieji puoselėja santykius su esamais klientais, todėl vadinami ūkininkais („Sales Farmer“). JUDITOS GRIGELYTĖS (VŽ) NUOTR.
„Eldes“ pardavimų komandą sudaro 20 žmonių, kurie nuo šių metų pradžios dirba pagal kitokią nei iki tol struktūrą, – tik 4 užsiima naujų klientų paieška ir yra vadinamieji medžiotojai („Sales Hunter“), likusieji puoselėja santykius su esamais klientais, todėl vadinami ūkininkais („Sales Farmer“). JUDITOS GRIGELYTĖS (VŽ) NUOTR.
Du pardavimų vadybininkai gali atlikti labai skirtingus vaidmenis. Vienam jų gali tekti dirbti sudėtingoje ir konkurencingoje aplinkoje, kur sandoriai yra trumpalaikiai. Kitam gali reikėti dalyvauti ilgalaikiuose pardavimo cikluose, kur labai svarbus asmeninis ryšys. Abiem reikia parduoti, bet tai daroma skirtingai.

Belaides apsaugos sistemas ir išmaniąsias namų valdymo sistemas gaminančios bendrovės „Eldes“ vadovybė pernai, po maždaug dešimties veiklos metų, nusprendė, kad, norint augti ir pasiekti naujus strateginius tikslus, parduoti taip, kaip iki tol, nebus efektyvu.

„Įmonei natūraliai augant ir bręstant, 2014 m. pabaigoje turėjome pirmą rimtą strateginę sesiją, per kurią tiksliai apibrėžėme, kas esame, ką kuriame, kur einame ir ką norime pasiekti. Supratome, kad norėdami augti turime aiškiai identifikuoti, kas yra mūsų klientai ir kaip kokybiškai galėtume bendrauti su kiekvienu iš jų. Čia paaiškėjo, kad tam reikia skirtingų kompetencijų bei asmeninių savybių ir kad dirbti su visais vienodai yra neefektyvu“, – sako Neringa Lipskytė, „Eldes“ personalo vadovė.

52795
130817
52791