2016-02-27 16:00

Kelias į klientų lojalumą veda per širdį

Klientų lojalumo kortelės, individualūs pasiūlymai klientų segmentams ar net elementarus šabloninis malonus bendravimas nėra toks efektyvus kaip emocinis kliento pasitenkinimas. VLADIMIRO IVANOVO (VŽ) NUOTR.
Klientų lojalumo kortelės, individualūs pasiūlymai klientų segmentams ar net elementarus šabloninis malonus bendravimas nėra toks efektyvus kaip emocinis kliento pasitenkinimas. VLADIMIRO IVANOVO (VŽ) NUOTR.
Šiandien vis dažniau diskutuojama, verta ar ne ugdyti klientų lojalumą. Dažniausiai verta, tačiau ima keistis požiūris, kaip to pasiekti.

Savo patirtimi, kaip pelnyti klientų lojalumą jiems netarnaujant „Verslo žinių“ organizuotuose pardavimo specialistų pusryčiuose dalinosi Ingrida Korsakienė, Latvijos įmonės „Veiksmes Studija SIA“ įkūrėja ir vadovė, ir Ingrida Osinaitė, tarptautinės verslo konsultacijų ir mokymų bendrovės „Franklin Covey“ konsultantė.

Pamiršti technikas

52795
130817
52791