2024-10-17 05:45

Ruošdamiesi ilgai lauktam šuoliui, vežėjai skraidina būsimus vairuotojus po pasaulį

Tolimųjų reisų vairuotojų patekimo į Lietuvos transporto įmones keliai darosi vis brangesni ir sudėtingesni. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tolimųjų reisų vairuotojų patekimo į Lietuvos transporto įmones keliai darosi vis brangesni ir sudėtingesni. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kelių transporto sektoriuje įdarbintų trečiųjų šalių piliečių skaičius pastaraisiais metais išlaiko nedidelį augimą, tačiau šį pusmetį didžiųjų įmonių personalas palengva mažėja. Vežėjai pasakoja nevengiantys brangių ir sudėtingų įdarbinimo schemų tam, kad turėtų reikiamą pajėgumą tinkamai pasitikti dvejus metus laukiamą pakilimą.
  • Net nedidelį personalo mažėjimą vertina kaip grėsmingą dėl to, kad jį labai sunku atkurti.
  • Vairuotojai tapo branginamu resursu ir neatleidžiami, net mažinant vilkikų parkus.
  • Siekdami įdarbinti vairuotojus, juos skraidina į valstybę, iš kurios įmanoma registracija.
  • Sudėtingos schemos neįkandamos mažesniems vežėjams.

Po dvejų metų sunkmečio Europoje vėl didėjanti transporto paklausa vežėjus verčia ruošti pajėgumus naujam startui. Lietuviškos kelių transporto įmonės ne sykį rodė gebėjimą krizes ir sunkmečius išnaudoti kaip trampliną spartiems augimo šuoliams. Optimizuodami savo veiklą, tačiau išlaikydami veiklos pajėgumą, mūsų verslininkai išlaukdavo momento, kai po krovinių sausros pasirodydavo naujų prekių srautai ir juos perimdavo, greičiau už konkurentus pasiūlydami savo išlaikytus transporto ir vairuotojų resursus. Tokia strategija didžiausioms mūsų transporto bendrovėms ne sykį leido pasiekti 50 ir 60% metinį pajamų augimą.

52795
130817
52791