Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

11
  • 2024-04-06T11:07:15+03:00

    Buvo tik garsiai šaukiama, kad traukinys turi sustoti kiekvienoj stoty. Realybeje papildomose stotelėse islipa ir ilipa po kelis žmones. Turtinga Lietuva šalis, kad gali sau tai leisti.

    • 2024-04-06T12:10:14+03:00

      Bedidinant keleivių skaičių nedidelėse stotyse, ilgėja bendras kelionės laikas. Reikia labai laviruoti norint maksimalų keleivių skaičių turėti

  • 2024-04-06T12:42:34+03:00

    Max Radviliškį galima pridėti bet nieko daugiau nes tikrai per ilgai stos. Idealiu atveju tai važiuotų ir toks kaip dabar ir ekspresas bet kai turi tik vieną traukinį per dieną tai nėra prabangos rinktis o ir kelionės laikas bendras toks kad papildoma viena ar dvi stotelės tik prailgina ir taip ilgą laiką tai tas sutaupymas nestojant santykinai mažas. Va kai bus rail baltica tai Vilnius Ryga stos tik Panevėžyje ir labai teisingai. Aišku tuomet panaikins šitą maršrutą... o galėtų nenaikinti ir palikti vieną traukinį ir čia kad turėtų ir Joniškis ir Šiauliai ir Kėdainiai susisiekimą su Ryga ir ateityje...

    • 2024-04-08T16:47:04+03:00

      Prieš komentuojant apie Rail Baltica siūlyčiau pasidomėti šiuo projektu. Tada nereikės svaigti, kad Vilnius - Ryga stos tik Panevėžyje. P,S. Jei neturite laiko domėtis, tai pasufleruoju, kad pagrindinis Rail Baltica Lietuvos hub'as bus Kaunas

    • 2024-04-18T14:38:46+03:00

      Pats pasidomėkit, Vilnius - Ryga - Talinas į Kauną neužsuks. Pro Kauną važiuos tik Talinas - Ryga - Kaunas - Varšuva.

    • 2024-04-18T14:39:47+03:00

      Ir siūlau pasimokyti mandagumo ir išsiplauti burną prieš svaidantis "svaigimais".

  • 2024-04-06T14:16:01+03:00

    būtų daugiau maršrutų, kurių patogūs persėdimui grafikai, kad galėtų pvz privežti tarkim iš mažesnių miestų pagrindines stotis ir nekiltų diskusijų. O dabar, kai esam biedna šalis ir tas traukinių eismas keleiviams taip silpnai išvystytas, tai ir jautriai į kiekvieną naują maršrutą reaguojam.

    • 2024-04-06T17:47:57+03:00

      Butu sazininga ir ekonomiskai pagrista daryti kitaip: Tarkim yra nustatyta kaina kiek traukinys turi surinkti kiekvienoj stoty pinigu is keleiviu. Zinom kad pakeliui yra 4 stotys. Kaina dalinam is 4 ir kiekvienoj stoty bilietas kainuoja atitinkamai. Vilniuje ilipo 300 zmoniu, jie moka stoties kaina padalinta is 300. Radviliskyje ilipo 3 zmones, jie moka stoties kaina padalinta is 3 zmoniu. Ir baugtusi absurdai, kai expresas turi stovet kaimuose del 3 bobučių.

  • 2024-04-06T15:18:46+03:00

    Iš Radviliškio į Šiaulius per dieną 20+ autobusų. Nuo autobusų iki traukinių stoties ~700m. Ar tikrai dėl kelių keleivių reikalingas sustojimas Radviliškyje? Juk kiekvienas sustojimas tai papildomos kelios minutės kelionėje ir mažėjantis patrauklumas vykstantiems iš Vilniaus, t.y. miesto kuriam šis maršrutas pagrinde ir skirtas.

    • 2024-04-06T20:10:13+03:00

      Nesusireiksminkit Vilnieciai, visa kita Lietuva irgi nori gyventi. Plius ekologija, mazinant co2 miestuose.

    • 2024-04-06T21:06:56+03:00

      O kas trukdo gyvent? Konkrečiu klausimu mielai susikeisčiau vietomis su Radviliškiečiais kurie turi galimybę Ryga iš Šiaulių pasiekt per 2val. Kai iš Vilniaus kelionė trunka 4val.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791