2024-02-22 17:02

„Ryanair“ plečiasi Kaune, „airBaltic“ vėl skraidys į Izraelį

Kauno tarptautinis oro uostas taps reikšminga „Ryanair“ baze. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kauno tarptautinis oro uostas taps reikšminga „Ryanair“ baze. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Airių pigių skrydžių bendrovė didina savo lėktuvų ir skrydžių skaičių Kauno oro uoste, Latvijos oro linijos planuoja atgaivinti po „Hamas“ atakų sustabdytus skrydžius į Tel Avivą.

Airijos oro bendrovės „Ryanair“ bazėje Kaune nuo gegužės 1 dienos bus laikomi trys orlaiviai, savo „Substack“ paskyroje skelbia Simonas Bartkus, Lietuvos oro uostų (LTOU) vadovas.

Pasak jo, nuo „Ryanair“ bazės atidarymo Kauno oro uoste 2010 metais nuolat buvo laikomi du lėktuvai.

„Aviakompanija šiuos planus galutinai sudėliojo dar lapkritį, tačiau šiuo metu juos pagaliau patvirtino oficialiai“, – savo tinklaraštyje skelbia S. Bartkus.  

„Pagal laikomų orlaivių skaičių Kauno oro uostas taps ne tik didžiausia „Ryanair“ baze Baltijos šalyse, bet ir viena didžiausių Šiaurės Europoje – daugiau orlaivių šiuo metu airiai laiko tik Kopenhagoje“, – teigia LTOU vadovas.

Pasak jo, kartu „Ryanair“ pavasarį ir vasaros pradžioje pasiūlys tris naujus maršrutus iš Kauno: į Vokietijos sostinę Berlyną (kovo pabaigoje), Pizą Italijoje ir Zadarą Kroatijoje (birželio pradžioje). Be to, į Londoną, Kopenhagą ir Stokholmą bendrovė skraidins kasdien arba kelis kartus per dieną. 

Iš viso „Ryanair“ iš Kauno skraidins 27 maršrutais, o vasaros piko savaitėmis planuoja iki 84 išvykimų per savaitę.

Oro uostų vadovo teigimu, įmonė turi planų Kauno oro uostą paversti didžiausia savo lėktuvų priežiūros ir remonto baze Europoje. Šią žiemą „Ryanair“ Kaune atidarė antrąjį orlaivių aptarnavimo angarą, planuoja statyti ir trečiąjį.

Grįžta į Izraelį

Latvijos nacionalinė aviakompanija „airBaltic“ pranešė planuojanti gegužės mėnesį atnaujinti nuo praėjusio spalio nutrauktus skrydžius į Tel Avivą.

Tačiau bendrovės atstovai pabrėžė, jog oro vežėja atidžiai stebi saugumo padėtį Izraelyje ir negali atmesti galimybės, kad šių skrydžių atnaujinimo data būti vėl atidėta.

Tuo pat metu „airBaltic“ skelbiamas skrydžių grafikas rodo, kad pirmasis skrydis iš Rygos į Tel Avivą numatytas gegužės 16-ąją, o bilietus šiam reisui jau galima įsigyti. Gegužę skrydžiai maršrutu Ryga–Tel Avivas planuojami 2–3 kartus per savaitę, vasaros mėnesiais – keturis kartus per savaitę.

Pernai spalio 7-ąją prasidėjus Izraelio ir palestiniečių grupuotė „Hamas“ kariniam konfliktui, „airBaltic“ netrukus sustabdė skrydžius į Tel Avivą iki praėjusių metų pabaigos, o vėliau – iki šių metų kovo pabaigos.

2023-aisiais aviakompanija keleivių pritraukė 35,8% daugiau nei ankstesniais metais – 4,536 mln., o šiemet tikisi jų aptarnauti ne mažiau kaip 5 milijonus.

97,97% „Air Baltic“ akcijų valdo Latvijos valstybė, likusias – Danijos investuotojo Larso Thueseno įmonė „Aircraft Leasing 1“.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama.

52795
130817
52791