Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

  • 2023-09-21T11:32:04+03:00

    Hmmm. Net ir už reklaminius straipsnius jau reikia monetėles atsegti

  • 2023-09-21T12:23:33+03:00

    Pagrindine problema čia yra vadyba ir rizikos vertinimo nebuvimas pas imones. Tinkamai ismokinus vadybininkus ir tinkamai vertinant rizika, tikimybe pakliuti i tokias situacijas sumazetu 70- 80 procentu. Iš straipsnio aišku, kad grupuotė / grupuotės yra neblogai susipažinusios su krovinių vežimo verslu, kas reiškia, kad dalis grupuotės arba ji visa yra tiesiogiai susijusi su logistikos verslu, nes verslas yra specifinis. Reikia ieškoti kas sieja visus šiuos atvejus ir beveik garantuotai bus atsektas vienas ar keli legaliai dirbantys logistikoje žmonės. Na o toliau tyrėjai ir be manes žino ka daryt.

    • 2023-09-21T21:02:43+03:00

      Tu toks protingas, kodėl ne prokuratūroj ? Dabar gi uždarbiauji iš komentarų rašymo su siuntinėjimu paskui rusų laivą.

  • 2023-09-22T07:26:34+03:00

    Ta frazė "kalčiausias - vadybininkas" pasako viską apie "ekspertų" lygį.

    • 2023-09-22T07:48:51+03:00

      Na vadybininkas yra atsakingas uz tai, koki vezeja samdo ir kaip samdo. Nera jis vienas kaltas, kaltas ir imones vadovas. Taciau, jeigu per visus teismus (del kroviniu davimo " kreiviems" vezejams) eitu pats vadybininkas, bendrautu su draudimais ir pan., tai selanti karta gerokai pagalvotu pries samdant kreiva vezeja. Gerokai pagalvotu. O kai atsakomybes 0, tai ir prevencijos 0.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791