„3p logistics“: augimo dedamosios – kokybė ir vieno langelio principas

Greito augimo pagrindas – tvarūs sprendimai
„Kadangi nuolat fokusavomės į paslaugos kokybę ir patikimus sprendimus, nebuvo sunku juos klientams pateikti tiek pandemijos pradžioje, tiek ir per visą pandemijos laikotarpį. Tai leido gana greitai ir stipriai augti bei patvirtino mūsų veiklos politikos teisingumą: patikimi sprendimai yra tvarūs. Savo sėkmę grindžiame ir vieno langelio principu bei individualiu dėmesiu klientui, taip pat asmeniniu dėmesiu kiekvienam užsakymui, kai reaguojama čia ir dabar. Tai užtikrina ir mūsų įdiegtos veiklos valdymo sistemos“, – sako bendrovės „3p logistics“ vadovas Baltijos šalims Vilmantas Ladyga.
Pasak jo, bendrovės klientams niekada nereikia ieškoti savo krovinių, kompanijos naudojama my3pl sistema suteikia galimybę matyti, kurioje vietoje kroviniai yra realiu laiku. Visuomet reaguojama į pokyčius ir atitinkamai informuojamas klientas, jam pasiūlomas sprendimas bei alternatyva. Konkretus klientas susiejamas su vienu kontaktiniu asmeniu įmonėje, pastarasis prisiima visą atsakomybę, klientams netenka nerimauti ar spėlioti, į ką kreiptis.
Pastaruosius keletą metų stipriai augusiame logistikos paslaugų sektoriuje „3p logistics“ prioritetai nepasikeitė – didžiausias dėmesys skiriamas krovinių pervežimams jūra ir oru, nors bendrame paslaugų pakete yra ir gabenimo autotransportu paslaugos, tam įmonėje yra ir specializuotas skyrius.

Kokybei užtikrinti – patikimi, išbandyti partneriai
„Tarp mūsų kompanijos klientų – įmonės gamintojos, atsivežančios įvairius komponentus savo gamybai ir vėliau išsivežančios pagamintą produkciją. Kita dalis – didmenininkai kurie gabenasi jau galutini produktą ir ji realizuoja Europos rinkose. Didžiąja dalimi tai yra organizacijos, gebančios įžvelgti mūsų teikiamą vertę. Galime tik įsivaizduoti, kiek nuostolių gali patirti įmonė, kai dėl trūkstamų komponentų tenka stabdyti gamybą ar dėl prekių trūkumo nevykdoma prekyba“, – pasakoja V. Ladyga.
Paslaugų kokybę užtikrina pasirinkimas dirbti tik su patikimais ir patikrintais partneriais. Visi šiuo metu turimi partneriai yra patikrinti laiko, išbandyti praktiškai.
Tiek augimo, tiek ir recesijos laikotarpiais kompanija nuolat investavo ne tik į kokybę, bet ir darbuotojus, kurių pasitenkinimas darbu visada buvo svarbus. „3p logistics“ personalas šiandien – jaunystės energijos ir nemenkos patirties derinys, čia dirba ir 20, ir 10 metų patirtį logistikos srityje turintys žmonės, ir iš jų besimokantys vos kelerių metų praktiką turintys darbuotojai. Šiuo metu kompanijos personalą sudaro 31 darbuotojas, o verslo augimas leidžia prognozuoti, kad šis skaičius per artimiausius keletą metų augs nuo 25 iki 50 proc.
Sandėlių plotas išaugo dvigubai
Didžiausias bendrovės pastarojo laikotarpio pokytis yra dvigubai – nuo 1500 kv. m iki 3000 kv. m išaugęs sandėlių plotas. Jis padidintas reaguojant į augantį klientų ir užsakymų skaičių bei stiprinant distribucijos ir vadinamąsias „fullfilment“ paslaugas. Pastarosios apima gaminių atrinkimą, pakavimą, žymėjimą, lipdukų klijavimą, užsakymų ruošimą, sandėliavimą, elektroninį keitimąsi duomenimis, iškrovimą ir įkrovimą, išdėstymą ant palečių, muitinės sandėlio paslaugas, užsakymų ir pristatymų sekimą ir stebėjimą, taip pat ir prekių grąžinimą.

Bendrovės sandėlių politika pirmiausia pagrįsta siekiu tenkinti vidutinių ir nedidelių klientų poreikius. Anot V. Ladygos, didžiuliuose sandėliuose mažesni klientai dažnai negauna reikiamo dėmesio. „Stengiamės, kad ypač šios kategorijos klientai jaustųsi svarbūs, visuomet gautų tai, ko tikisi ir netgi daugiau, jiems siūlome maksimaliai lanksčius sprendimus. Kadangi sandėlių plotas padidėjo, galimybių vis dar turime, tad laukiame ir kviečiame tuos, kurie vis dar ieško patikimo logistikos partnerio“, – pasakoja kompanijos vadovas.
Pastaruoju metu bendrovė investuoja ir į ekologiją. Visos pakuotės – tiek „fullfilment“ formatui, tiek ir elektroninės prekybos sektoriui – panaudojamos dar kartą, o iš naujų renkamasi tik ekologiškas, pagamintas iš perdirbtų pakuočių.
Sezoniškumas grįžo, kalnelių bus
Vertindamas 2022 metus, bendrovės vadovas juos įvardija kaip verslui palankius. Rudenį pervežimų kainos jau pradėjo mažėti, bet dar buvo nemažai inercijos. Per pandemiją patirto į kalėdinį panašaus bumo pernai jau nebuvo, žiemos laikotarpis priminė laikus iki pandemijos – grįžo ir sezoniškumas, ir kainos.
„Manau, šiemet matysime tą patį sezoniškumą ir kalnelius, kokie buvo iki pandemijos. Patikimo sprendimo ir paslaugų kokybės kriterijus, įmonėms konkuruojant logistikos rinkoje, išliks bet kuriuo atveju. Pristatyti krovinį iš taško A į tašką B gali daugelis, bet atlikti tai kokybiškai pajėgia ne visi. Žinoma, rinkoje yra nemažai sprendimų ir klientai gali rinktis, bet, kaip mes sakome, pasirinkti pigiausią sprendimą gali būti labai brangu“, – įžvalgomis apie šiuos metus ir savo veiklos sektorių dalijasi V. Ladyga.