2023-06-13 21:03

Prabangos prekių ženklai lyderiai

Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Vokietijos automobilių prekės ženklas „Porsche“ šeštus metus iš eilės išlieka pasauliniu prabangos prekės ženklų lyderiu, skelbia tarptautinė prekės ženklų tyrimų kompanija „Brand Finance“.

Jos skaičiavimais, „Porsche“ prekės ženklo vertė per praėjusius metus išaugo 9% iki 36,76 mlrd. USD.

Antroje vietoje liko rankinėmis garsėjantis „Louis Vuitton“, brangęs 12,2% iki 26,29 mlrd. USD.

Kvepalų gamintoja „Chanel“ užėmė trečiąją vietą, prekės ženklo vertę išauginusi 27%. iki 19,39 mlrd. USD, į ketvirtąją eilutę nustūmė italų drabužių prekės ženklą „Gucci“, kuris per metus atpigo 1,5% iki 17,84 mlrd. USD.

Penktoje vietoje liko „Hermes“ (paaugo 4,9% iki 14,165 mlrd. USD), į šeštąją pakilo „Dior“ (46% iki  iki 13,15 mlrd. USD), o į septintąją – „Cartier“ (1% iki 12,54 mlrd. USD).

Aštuntoje reitingo eilutėje liko „Rolex“ (padidėjo 28,3% iki 10,71 mlrd. USD), o į dešimtąją iš vienuoliktos peršoko juvelyrinių dirbinių „Tiffany“ (10,2% iki 7,43 mlrd. USD).

Pirmąjį dešimtuką užbaigia „Ferrari“, kurio prekės ženklas per metus atpigo 7,7% iki 7,42 mlrd. USD.

Iš 50-ies į šį „Brand Finance“ reitingą patekusių bendrovių 15 yra Italijos, 12 – Prancūzijos, šešios – Šveicarijos, po penkias – JAV ir Jungtinės Karalystės.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama.

52795
130817
52791