Prabangos prekių ženklai lyderiai
Jos skaičiavimais, „Porsche“ prekės ženklo vertė per praėjusius metus išaugo 9% iki 36,76 mlrd. USD.
Antroje vietoje liko rankinėmis garsėjantis „Louis Vuitton“, brangęs 12,2% iki 26,29 mlrd. USD.
Kvepalų gamintoja „Chanel“ užėmė trečiąją vietą, prekės ženklo vertę išauginusi 27%. iki 19,39 mlrd. USD, į ketvirtąją eilutę nustūmė italų drabužių prekės ženklą „Gucci“, kuris per metus atpigo 1,5% iki 17,84 mlrd. USD.
Penktoje vietoje liko „Hermes“ (paaugo 4,9% iki 14,165 mlrd. USD), į šeštąją pakilo „Dior“ (46% iki iki 13,15 mlrd. USD), o į septintąją – „Cartier“ (1% iki 12,54 mlrd. USD).
Aštuntoje reitingo eilutėje liko „Rolex“ (padidėjo 28,3% iki 10,71 mlrd. USD), o į dešimtąją iš vienuoliktos peršoko juvelyrinių dirbinių „Tiffany“ (10,2% iki 7,43 mlrd. USD).
Pirmąjį dešimtuką užbaigia „Ferrari“, kurio prekės ženklas per metus atpigo 7,7% iki 7,42 mlrd. USD.
Iš 50-ies į šį „Brand Finance“ reitingą patekusių bendrovių 15 yra Italijos, 12 – Prancūzijos, šešios – Šveicarijos, po penkias – JAV ir Jungtinės Karalystės.